Show je eigen auto #89

In de wet staat inderdaad niets over grondspeling, camber enz.
Hij is op reden van een technische keuring ingenomen omdat er geen vering in de Kever zou zitten..
Ik wacht het maar ff af. Aan hand van uitslag keuze of ik bezwaar in ga dienen..

Als er geen vering in zou zitten dan rust het chassis star op de draagarmen en zou er geen beweging in moeten komen bij indrukken van bovenaf. Lijkt mij dat dit niet het geval is. Lekker ophalen dat ding. Laat ze maar met een geldige reden komen.

Die foto doet gewoon pijn aan m'n ogen. Staan ze hoor, met 8 man beetje semi-interessant te kijken;(
En dat wordt dan allemaal betaald van onze belastingcenten;)

Verder niks tegen de politie hoor, maar met dit soort dingen roep je het ook echt over jezelf af.
''Ga boeven vangen''

Inderdaad, dit soort acties zet hen echt in verkeerd daglicht. Net als de boete van €227.- die ik binnenkreeg voor verkeerd voorsorteren (niet met opzet).

Sinds gisteren ook weer aan de Wörthersee. Wat is het toch heerlijk hier. Lekker in de zon genieten. Net ging het hier helemaal los. BMW's die een paar rondjes om de rotondes driften, golf 2 met 700PK wegknallen, rs4 / rs6 / r32 turbo bij het leven. Vermaak me hier wel dus 8)

Wat een stumpers, scheerbeleid is ook op straat zo te zien, vieze pratende kutjes op hun bakkes. Zou die brunette wel een rondje in die kever laten 'meerijden', dat dan weer wel :+

WTF, kijk het zooitje er eens bij staan (hangen) :7

Door dit soort onzin komt de politie niet in een beter daglicht, aan de andere kant zijn het ook maar mensen.

Kut man Maikel, hopen op het beste dan maar..

En Thijs, ben je weer met Erik? Schiet mij even aan als je me met de golf ziet ! Wij rijden zaterdag weg richting W'see

Morgen ochtend richting W'see. Auto gepakt, Go Pro mee, hopen dat ik niks vergeten ben :D

En net nog m'n auto gewassen in de regen

26568740.jpg

Kut man Maikel, hopen op het beste dan maar..

En Thijs, ben je weer met Erik? Schiet mij even aan als je me met de golf ziet ! Wij rijden zaterdag weg richting W'see

Als ik wist hoe je eruit zag deed ik het wel. Ben met Erik idd.. Zijn te herkennen aan de rode golf 1 met witte 3 delige ronal bear velgen.

Was vanavond echt gekkenhuis hier. Hele dag werd er gegast. Vooral bij de faakersee. 4 uur non stop r32 turbo geweld!

Voor de geïnteresseerde:

Uurtje terug gelukkig opheldering gekregen rond de situatie. Vanmorgen is er dus een technische inspectie uitgevoerd. Agent belde me dus met de uitslag. Ondanks dat het natuurlijk geld gaat kosten valt het me nog wel mee. Banden voor aan vervanging toe (nieuwe al een tijdje liggen), Voorophanging ondeugelijk ingericht (te weinig vering door balgen), achterophanging te weinig veerweg. Daarnaast heeft de motor van de ruitenwisser af en toe kuren wat de politie ook niet ontgaan is.

Schade? Bekeuring voor niet degelijke voorophanging, bekeuring voor te weinig veerweg achter en voor de ruitenwissermotor. Gelukkig is de laatste geschrapt waardoor het totaal boetebedrag blijft steken op rond de 250 euro. Aankomende maandag mag ik de Kever op komen halen waarna ik vier weken de tijd heb om alles in orde te maken. Gelukkig hoef ik niet naar het RDW maar mag ik de kever opnieuw ter keuring aanbieden bij het bureau van Korps Geldermalsen.

Het wordt dus aankomende week de verlaagde veerplaten vervangen door de originele en op semi-standaard hoogte instellen. Balgen vervangen voor schokbrekers en de vooras een stukie hoger knallen. Dan nog even bandjes er om laten leggen, de ruitenwissermotor fixen en alles nalopen om 'm vervolgens weer aan te bieden ter keuring.

Nu eerst maar eens een autoambulance zien te vinden waar de kever op te krijgen is...

Back