Show je eigen auto #89

Dan ben ik benieuwd naar de feitcode, aangezien zoals Douwe al zegt: er staat geen rijhoogte of minimale veerweg gespecificeerd in de RDW eisen. Ik heb het net zelf nog nagezocht. Je wordt genaaid waar je bij staat. Ik zou die agent nadat je je papieren hebt vragen naar z'n naam en dienstnummer (daar worden ze altijd goed nerveus van) en nadat je je acceptgiro thuis heb een wob procedure opstarten om het onder ambtseed opgemaakt proces verbaal op te vragen.
 
Hier ook nog steeds dik tevrede:

2B6E2C2A-6FE0-41AE-ABF8-7025907EE9B4-2696-000001F28C4F79B7_zps074086f1.jpg
 
Afgelopen week zou de S3 uitgelijnd worden, maar een dag ervoor ontdekte ik dat het stuurhuis lekte. Met een specialist gebeld en die meldde mij dat ik de zuigerstangen moest checken op roest. Blijkbaar gaan de hoezen vaak kapot, waardoor er vocht bij komt etc. Hoes aan de kant getrokken, 1 groot drama omg :P Vage is dat het stuurhuis amper 3 jaar geleden ook vervangen is bij de vorige eigenaar. Heb hier een rekening van, alleen het stuurhuis al kostte iets van 670 ex btw. Het vroegtijdig falen komt doordat een knullige monteur de kunststof hoezen vast heeft gezet met ty-rips. Deze horen origineel met speciale klemmen bevestigd te worden. Vanaf dag 1 is er dus al water en zooi bij gekomen. Is er een kans dat ik iets terug kan krijgen? Aankloppen bij een bepaalde instantie? Dit is het bedrijf; http://www.autobedrijfterpstra.com/ Ze zijn o.a. lid van de Bovag.

Horror pic;
t9vei9.jpg


Omg :P
 
Valt mee :P Met een beetje hulp lag het stuurhuis in minder dan een uur naast de auto ;)

Subframe eronder weg etc. Net allemaal gedaan met motor ombouw, weet nu hoe het moet haha.
 
Valt mee :P Met een beetje hulp lag het stuurhuis in minder dan een uur naast de auto ;)

Subframe eronder weg etc. Net allemaal gedaan met motor ombouw, weet nu hoe het moet haha.

ga je nou voor een nieuwe of ergens een gereviseerde op de kop tikken ?
of valt deze nog te maken/reviseren?
is die nog zo een oud model ? of zo een hydrolische ?of wat het dan ook mag zijn :P

ben nog altijd benieuwd wat die tik in mijn S nou was.
laatste persoon zei toen tegen mij dat het ook wel iets van speling op het stuurhuis kon zijn.
 
Dan ben ik benieuwd naar de feitcode, aangezien zoals Douwe al zegt: er staat geen rijhoogte of minimale veerweg gespecificeerd in de RDW eisen. Ik heb het net zelf nog nagezocht. Je wordt genaaid waar je bij staat. Ik zou die agent nadat je je papieren hebt vragen naar z'n naam en dienstnummer (daar worden ze altijd goed nerveus van) en nadat je je acceptgiro thuis heb een wob procedure opstarten om het onder ambtseed opgemaakt proces verbaal op te vragen.

Zal denk deze zijn:
Stuurinrichting: m N 290 - deze niet is voorzien van een deugdelijke stuurinrichting.
Veersysteem: M N 280 - het veersysteem, (indien vereist of aanwezig) de onderdelen daarvan of de schokdemper (indien vereist) niet deugdelijk (bevestigd) is/zijn of niet goed werken.

Ga het in ieder geval even navragen, + kopie van inspectie rapport.
 
Haha daar gaan we vanaf deze week weer aan beginnen en hopen dan aankomende tijd er weer veel tijd aan te kunnen besteden.

Wel al Sachs SRE koppeling e.d. liggen, binnenkort rondkijken voor turbo/verstuivers/FMIC.
 
Haha daar gaan we vanaf deze week weer aan beginnen en hopen dan aankomende tijd er weer veel tijd aan te kunnen besteden.

Wel al Sachs SRE koppeling e.d. liggen, binnenkort rondkijken voor turbo/verstuivers/FMIC.

kwam dat nou dan in bovenstaande arose ? of andere lupo die je nog had staan ?
wat heb je uberhaupt nog allemaal staan :P
 
Back
Top