Show je eigen auto #89

De wegligging was echt behoorlijk beroerd van mijn Golf. Het is nu wel stukken beter! Ik moet eigenlijk nog een keer een degelijke schroefset hebben. Zo'n goedkope v-maxx set helpt ook niet echt mee aan de wegligging. Maarja ik wil nog zoveel dingen :p

Heeft iemand een idee waar ik hittebestendige gele verf in een spuitbus kan kopen? Ik heb al gezocht maar lijkt wel alsof geel niet te krijgen is.
Ik wil mijn kleppendeksel spuiten in geel, maar als het echt niet anders kan dan maar rood of gewoon zwart.

nope, past helaas geen sr20 inlaat op, niet plug&play iig. uiteindelijk wil ik dat er wel op pasgemaakt hebben, met een gt28, 2,5inch rvs systeem en waarsch een standalone management.

eerst maar eens ergens een verse ga16de vandaan zien te halen, liefst 1 waar een automaat aan heeft gehangen.

Toch bedankt, maar bij mijn maat ging de normale lak er ook af na korte tijd.
Nu heb ik van vht wel een gele hittebestendige lak gevonden.

Tijdelijk vervoer jo. Heb liever mijn Lolvo hier, maar deze was gratis, dus waarom niet. Inessa heeft deze gesponsord gekregen om rallyroutes te verkennen tot augustus, maar omdat ze al genoeg autos heeft mag ik deze houden op de dagen dat ze moet rallyrijden na.

Alleen wordt het meer een recreatievervoer, omdat ik overdag liever met de metro ga. De eerste keer toen ik de auto had deed ik meteen 2.5 uur over een stuk van 20 km...

imag0347y.jpg

Tijdelijk vervoer jo. Heb liever mijn Lolvo hier, maar deze was gratis, dus waarom niet. Inessa heeft deze gesponsord gekregen om rallyroutes te verkennen tot augustus, maar omdat ze al genoeg autos heeft mag ik deze houden op de dagen dat ze moet rallyrijden na.

Alleen wordt het meer een recreatievervoer, omdat ik overdag liever met de metro ga. De eerste keer toen ik de auto had deed ik meteen 2.5 uur over een stuk van 20 km...

imag0347y.jpg

Gewoon over de stoep heen rijden. Zo doen ze dat daar toch?

Zo brug staat weer op de nieuwe locatie, nu nog tijd vinden om meer in te richten.
Brug kan niet helemaal omhoog maar ik vind het best. Wel meteen een zoldertje erin gemaakt!

Back