Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Ga eens met die andere polo bezig :+

Is al het een en ander aan gebeurd. :) Deuren + raamwerk is zo goed als klaar, kofferbak moet nog, en schuifdakje, dan is is waterdicht.

Was nog op zoek naar spiegeladapterkapjes :P voor achter de Engelmann spiegels. Die was ik kwijt, dat blijken dus gewoon kapjes te zijn die rechts zitten wanneer er maar 1 spiegel aan de auto zit. En aan de andere kant de engelse versie. Kost bij de dealer maar 2 Euro nogwat, behalve het is niet meer leverbaar. Ik heb nog wel ergens een rechts exemplaar gevonden, maar de engelse versie nog niet, dus denk dat ik dat zelf maar ga maken. :)
 
Er is qua uiterlijk eigenlijk heel weing aan gedaan. De spatborden zijn verbreed, voor de wielen, en de achterklep is dicht gemaakt, dus wat dat betreft is de auto nog wel naar mijn smaak. Toch spoken er wel steeds dingen door je hoofd. Ik zou de auto nog wel lichter willen hebben, met allemaal kunststof delen en ramen, en nog wat breder, met een custom wielophanging voor en achter en een andere motor wil ik in de toekomst ook nog wel. Misschien een 1.6 16V met de Lysholm (plug&play), of misschien zelfs wel een Hayabusa motor achterin. :W Maar ja, dromen he. :P Eerst word ie zo gemaakt met de onderdelen die ik heb, zit nog te twijfelen voor een KMS systeem.
 
Ik ben de 7 ook een beetje aan het upgraden:

lederen dashboard (onderkant / bovenkant) uit een 750
lederen middenconsole
houten handgrepen
houten asbakjes in achterdeur
houten "pornlights" (in de C stijl)
volle armsteun achter in met telefoon, mid console en elec. bedienen voor bijrijderstoel stoel
memory voor bijrijdersstoel om bovenstaande werkend te krijgen

En aan het nadenken om een high-line interieur in te bouwen:

IMG_7409-b.jpg

Dit is met klaptafels, make-up spiegels, uiteraard electrisch / verwarmd met memory en met massage functie. Achterbank ook electrisch / verwarm en met elec. hoofdsteunen :P

Momenteel heb ik dit:

2508850050_large.jpg

Comfort stoelen met verwarming, electrisch, oppompbare lendesteun en memory op bestuurdersstoel.
 
Ik heb een paar gaatjes in mijn auto ontdekt, nu heb ik altijd al willen kunnen lassen. Is dit erg lastig om te doen? Ik heb nog helemaal geen apparatuur en weinig verstand van, ben redelijk handig.

Moet wel redelijk low budget blijven.

Plaatje bij het praatje:
25p7bzs.jpg
 
vet die opels, ze zijn wel hugeeeeeee...

karp, is goed te doen hoor... alleen aanschaf van een goed lasapp is niet echt low budget..
 
vet die opels, ze zijn wel hugeeeeeee...

karp, is goed te doen hoor... alleen aanschaf van een goed lasapp is niet echt low budget..

Randje omvouwen, stuk uitslijpen.. L vorm plaat erin lassen. Randje terug omvouwen (onderzijde dorpel), toch?
In principe wil ik een tweedehands apparaat kopen, ben geen prof en het zal alleen hobbymatig zijn, die enkele keer dat ik ga lassen vind ik niet die 500+ euro waard voor een apparaat.
 
je heb lassen en lassen he, een elektrode ergens tegen aan duwen en flink baggeren kan iedereen
eigenlijk moet je gewoon MIG'en,en dan is een apparaat weer vrij duur.
 
je heb lassen en lassen he, een elektrode ergens tegen aan duwen en flink baggeren kan iedereen
eigenlijk moet je gewoon MIG'en,en dan is een apparaat weer vrij duur.

Zal sowieso Mig/Mag worden, dat schijnt het beste te zijn voor dun plaatwerk? Zie op marktplaats ook regelmatig CO2 lassen staan.. dit is toch ook mig/mag? Wanneer ik het laat doen help ik in principe ook zelf mee, dit is dacht ik ook gewoon Mag..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top