Ik heb de Bilstein B14 nordschleife edition schroefset. Tot nu toe zit alleen achter er dus onder, dat zit er nu een paar dagen onder.
Misschien word ik wel gewoon oud, maar ik heb in ieder geval geen zin om over een klinker weg te rijden, en je uit- en inademen in stapjes te voelen zeg maar.
Meestal worden die sets wel iets softer na verloop van tijd, in het begin was mijn H&R cupkit ook redelijk stug naar paar 1000km leek het wat soepeler te gaan ( of je raakt er aan gewend :+ )
Polo staat nu wel erg mooi op z'n wielen
Wanneer ik meer grip heb haha
Moet wel kicken zijn om daar in te rijden!
Lijkt het zo of is je eind verhouding vrij kort?
Ben weer druk bezig geweest met de e30's
De touring wat onderhoud aan gedaan en M-tech verlaagd, ding stuurt best goed met michelin exalto's op 16inch velgen.
Een "oud" plaatjes van de touring
Nu met deze velgen en iets verlaagd
De cabrio heb ik weinig aan gedaan, heb inmiddels wel een ander diff binnen die een andere verhouding heeft.
Kan nu vanaf 50km/h in de 5 rijden en dan voelt het nog of ik in een te lage versnelling rij, kan straks wat langere halen maken en heb een 25% sper.
Ga nu bij 225km/h op GPS de begrenser in straks bij een theoritsche topsnelheid van 257km/h.
De eerste versnelling is nu vrij nutteloos, dat word dan ook direct wat beter
In de 2e versnelling ga ik over de 100km/h dus hoop ook weer iets sneller van 0-100km/h te sprinten.
Verder pas ik de achteras aan zodat de camber en sporing te verstellen is, ik heb nu 2,8 camber 8P