Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Is het set niet hardheid verstelbaar dan? En hoe laag staan ze nu?

Ik had met mijn Weitec hicon GT ook datie laag voor geen meter z'n werk deed. Puur omdat de zuigers in te laag in de dempers kwamen.

Stukje opgehoogd en dat ging een stuk beter. Of misschien zijn de springrates hoger met die norschleife editie?

Het punt bij deze set is juist dat ze maar plus en min 20 mm hoogteverschil hebben ten opzichte van de standaardverlaging.

had nou maar gewoon alleen veren veranderd... al die setjes doen niks voor je comfort...

Tja, misschien wel, maar er waren hier mensen die zeiden dat dat juist minder comfort gaf. :P En toevallig kwam ik deze set tegen op internet.
Heb vandaag wel de voorste 2 er ook even onder gezet, en alles weer op de laagste stand. Lijkt wel verdomd gaaf hoor. :W

Ik ben ook wel benieuwd.

Alleen veren gaat je auto niet echt hard van worden. De schokdempers zorgen er het meest voor of het hard of zacht aan voelt.

Onder de golf zit ook een schroefset. Mijn volgende auto toch niet meer..

Volgend jaar met grotere injectoren ga ik richting de 600 pk. Maar voorlopig is dit wel prima..
Die Precision turbo viel niet tegen haha.

Heel vet Koen!! Dat is weer wat anders dan mijn std. IS200 :#

Hoe rijdt jij trouwens rond in de stad? Ik schraap nu al wat bumpers over verkeersdrempels/parkeergarages en mijn onderstel is nog standaard.

Van zo:

Foto-CDK63NSE.jpg

Naar zo:

Foto-TSWSLFZK.jpg

Naar zo:

Foto-QGKNK8CE.jpg

Foto-YNYITAOD.jpg

Foto-FURTZTZK.jpg

Foto-SLPIPQAY.jpg

Foto-HY67D4ST.jpg

:)

Heel vet Koen!! Dat is weer wat anders dan mijn std. IS200 :#

Hoe rijdt jij trouwens rond in de stad? Ik schraap nu al wat bumpers over verkeersdrempels/parkeergarages en mijn onderstel is nog standaard.

Gewoon rustig rijden en sommige schuin nemen. Ik raakte vaak die lipjes net voor je voorwielen.. Dat kan geen kwaad. Ik rijd wel op 18 inch, als ik nu weer op mijn ori 17 ga rijden loop ik overal vast..

Een precision 6076 en a/r 0.58 uitlaat huis. Is geen super groter turbo maar doet het toch leuk voor een journal bearing turbo ;)

Status
Not open for further replies.
Back