Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Vandaag m'n originele VW Golf brochure binnen gekregen. Van mijn bouwjaar, 8/1980.
Geweldige teksten die erin vermeld staan
"Bent u echter alleen of met z'n tweetjes, dan legt u de achterbank plat en al uw vakantiebagage vindt ruim plaats. Als u meteen een TWEEDE buitenspiegel bestelt kunt u die bagageruimte helemaal tot het dak toe volstouwen. En dat gaat gemakkelijke dankzij de grote achterdeur"
"het beklede stuurwiel ligt plezierig in de hand, de ruitewissers met wis-was systeem en een intervalschakelaar zijn uitermate praktisch"
"De Golf. Niet zeldzaam, wel uniek"

Geweldig om door te lezen :D

Prachtig. Dit is ook een mooie.

IMG_7733.jpg

Nice! Wat betaal je daar nou voor?

Ik moet nog steeds aan een setje H&R veren... al 2x de verkeerde geleverd gekregen :Z

Is een 50/40 setje. Kostte me €380,- incl. verzenden.

Ik hoop voor je dat dit beter is dan de Bilstein set die ik heb gekocht, heb momenteel alleen achter nog maar gemonteerd, maar comfort is ver te zoeken. Denk dat ik de set maar weer in de bingo gooi.

Nooit geweten dat een lager en een aandrijfas zoveel herrie maakten. En je merkt het pas écht als de herrie weg is :o Rekening die erbij hoorde was wel wat minder :P

Binnenkort nog eens terug voor de rest, heb de bodem gezien en dat begint er inderdaad aan te komen. Echt ongelooflijk, maar er zit dus onder een groot deel van de auto helemaal geen coating, je kijkt zo op het (kennelijk niet al te best verzinkte) staal |(

Heb het al vaker gezien bij 156 maar die waren van voor de facelift, misschien was een dikke laag tectyl niet nodig omdat alfa al voorzien had dat de auto's na de garantie toch uit elkaar vallen :+
Heb je wel weer originele draagarmen erin laten zetten?
Schijnt dat je met powerflex in die draagarmen het spul wel langer strak blijft sturen.

Blijven wel super mooie auto's met een prachtig interieur, maar ik waag me er niet aan :P

Ik hoop voor je dat dit beter is dan de Bilstein set die ik heb gekocht, heb momenteel alleen achter nog maar gemonteerd, maar comfort is ver te zoeken. Denk dat ik de set maar weer in de bingo gooi.

Hoelang rij je er al mee?
Heb je veren en dempers?

Kan je m niet softer zetten?

Nope, had de achterste set eerst op het laagst staan, omdat ik dacht dat de voorste er de volgende dag wel onder zouden komen, en dat ie dus zo stug was omdat de auto achterover stond. Toen bleek dus dat ik nog een speciale dop moest hebben, en ik midden in mn werkweer zat, heb ik eerst maar besloten om achter wat omhoog te zetten, en voor na het weekend te doen. Dit voor het oog, en in de hoop het gewicht weer wat naar voren te verplaatsen voor wat meer comfort, maar zonder echt resultaat helaas.

Hoelang rij je er al mee?
Heb je veren en dempers?

Ik heb de Bilstein B14 nordschleife edition schroefset. Tot nu toe zit alleen achter er dus onder, dat zit er nu een paar dagen onder.

Misschien word ik wel gewoon oud, maar ik heb in ieder geval geen zin om over een klinker weg te rijden, en je uit- en inademen in stapjes te voelen zeg maar. :P

Is het set niet hardheid verstelbaar dan? En hoe laag staan ze nu?

Ik had met mijn Weitec hicon GT ook datie laag voor geen meter z'n werk deed. Puur omdat de zuigers in te laag in de dempers kwamen.

Stukje opgehoogd en dat ging een stuk beter. Of misschien zijn de springrates hoger met die norschleife editie?

Gele koni met hardheidverstelling, als daily echt perfect! Schroefset begin ik niet meer aan iig, of een mooie Kw set maar daar betaal je ook goed voor.

Vanmorgen de ibi weer opgehaald, rijd beter als ooit tevoren :W

Ik wil ook nog een x gele koni's halen, samen met de skunk2 coilovers zou dat een hele goede samenstelling zijn voor daily en af en toe een rondje op het circuit.
Half Usa rijd daarmee op het circuit. Beetje jammer dat een set al snel 600 euro kost.

Nope, had de achterste set eerst op het laagst staan, omdat ik dacht dat de voorste er de volgende dag wel onder zouden komen, en dat ie dus zo stug was omdat de auto achterover stond. Toen bleek dus dat ik nog een speciale dop moest hebben, en ik midden in mn werkweer zat, heb ik eerst maar besloten om achter wat omhoog te zetten, en voor na het weekend te doen. Dit voor het oog, en in de hoop het gewicht weer wat naar voren te verplaatsen voor wat meer comfort, maar zonder echt resultaat helaas.

Ik heb de Bilstein B14 nordschleife edition schroefset. Tot nu toe zit alleen achter er dus onder, dat zit er nu een paar dagen onder.

Misschien word ik wel gewoon oud, maar ik heb in ieder geval geen zin om over een klinker weg te rijden, en je uit- en inademen in stapjes te voelen zeg maar. :P

had nou maar gewoon alleen veren veranderd... al die setjes doen niks voor je comfort...

ik wil eigenlijk nog een keer in een air verlaagde auto rijden, om te kijken of dat wat is.... Maar voor mij nooit meer verlaagd hoor, te oud voor die shit...

Vandaag Lexus laten afstellen, 513 enghp en 453 whp. De injectoren zaten op hun limit anders konden we richting de 600..

GroteFoto-QJKK4ESH.jpg

Status
Not open for further replies.
Back