Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
ALGEMEEN
In de autorestauratietechniek kunnen meerdere lasprocede's worden toegepast. Het MIG/MAG lassen is de aangewezen methode voor de beginnende 'roestorateur'. De apparatuur is betaalbaar en het lassen is redelijk snel onder de knie te krijgen. De gevorderde hobbyist of professional zal waarschijnlijk ook het TIG lassen willen proberen. TIG lassen biedt een aantal belangrijke voordelen boven het MIG/MAG lassen maar vereist een hogere investering in apparatuur en is niet iets waar je zonder de nodige 'oefening' aan kunt beginnen.

..

Gewoon MIG/MAG voor plaatwerk.. simpelweg makkelijkste te leren, goedkoopste en beste voor plaatwerk! Ik houd marktplaats gewoon een beetje in de gaten..

Onderdeeltjes komen wel langzaamaan binnen, maar eerst lassen voordat dit eronder komt denks!
2qjvubc.jpg

Gewoon MIG/MAG voor plaatwerk.. simpelweg makkelijkste te leren, goedkoopste en beste voor plaatwerk! Ik houd marktplaats gewoon een beetje in de gaten..

Onderdeeltjes komen wel langzaamaan binnen, maar eerst lassen voordat dit eronder komt denks!
2qjvubc.jpg

Nice, ik heb nog wel wat tips en trucs voor je mocht het nodig zijn tegen die tijd.:thumbup:

Tips and trucs zijn altijd welkom, maar zo moeilijk is het niet toch? Alles is al ingespoten met kruipolie en doe ik nog wel een aantal keer voordat ik het vervang..

ik kwam vanochtend op de werk aan, staat er opeens E36 m3 3.0 op de zaak:D

zit er supersprint uitlaat onder,, ff gestart en gas gegeven wat een beest:W

wat zou ik graag ook 1 willen zeg

Status
Not open for further replies.
Back