Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
een collega van me heeft nog een golf 3 cabrio staan waar hij van af moet. zitten niet de mooiste ( autostyle :W) velgen onder maar verder een heel nette auto. zn vrouw wil weer iets anders dus vandaar. Is wel een ingevoerde ( weet niet of dit een probleem is. ) mocht je meer willen weten moet je maar PM sturen.. geef ik je zn nr en kun je t zelf uitvechten:P

Nee dankje, ik ga weer voor de mk1

Ik ben op zoek naar een lasser wat niet krankzinnig ver rijden is vanaf Haarlem / Amsterdam. Iemand hier handig, of een goed contact? Thanks!

Heb via die site besteld en heb nu een mail van hun. Ben niet echt goed in duits maar volgens mij moet ik nu eerst geld overmaken en dan word het opgestuurd. Klopt dat ?

Ik ben op zoek naar een lasser wat niet krankzinnig ver rijden is vanaf Haarlem / Amsterdam. Iemand hier handig, of een goed contact? Thanks!

www.lasklus.nl, zelf geen ervaring mee. Maar de beste kerel geeft flink wat advies op diverse fora waar hij prachtige plaatjes van zijn werkzaamheden laat zien. Denkt wel met je mee ook, kom daarnaast ook op locatie lassen. Even Prijsopgave doen ;)

Status
Not open for further replies.
Back