Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Niet iedereen heeft werk waarbij je zwart kan bijverdienen in de avonduren helaas. En het is maar net waar je prioriteit aan geeft en of je laat zien waar je al je geld aan uitgeeft. Die kever ziet er ook niet duur uit maar is het stiekem wel :X.

Ik werk trouwens al als maritiem schade expert en woon nog thuis in de schuur dus dat is wel cashen :P.

Nou, gezien het feit dat Moskou DE stad is met het grootste aantal miljardairs en millionairs ter wereld, en 13% inkomstenbelasting heb je best wel gelijk in.

Duidelijk. Overigens was dit gewoon een serieuze vraag van mijn kant en niet om je af te kraken dus gelukkig geef je ook een serieus antwoord;)
Ik zag een tijd terug nog een keer op NG een programma over gokken en de winkansen. En daarbij kwam dus ook naar voren dat de winkansen in Las Vegas nihil zijn. Vandaar ook mijn vraag aangezien ik me er verder niet in verdiep.

Over leeftijd en bezittingen:

Een tijdje terug liepen er wat mensen op mijn te katten toen ik zei dat ik aan het sparen ben omdat ik een huis wil kopen. En nu komt het naar voren dat het gewoon duur is. In mijn geval denk ik vooruit qua financiën aangezien ik niet krom wil gaan liggen of eerst op bierkratjes/tuinstoelen wil zitten omdat ik geen interieur zou kunnen betalen als het zo ver zou komen. In mijn opzicht wordt er hier iemand ook wel heel snel belachelijk gemaakt als hij/zei iets zegt hoor terwijl we niet eens weten in wat voor situatie die persoon zich bevind.

Veel geld + vaak vliegen = anaal bolletjes vervoeren?

:+

nee gekkigheid, lfb waar die jonge t van doet. Al zou ik t wel willen weten, al is het alleen maar om ook zo'n dikke bak te rijden:W

*trommelgeroffel*

Vooruit.

De reden waarom ik "meer verdien" dan de rest heeft meerdere oorzaken en hier komt gelijk een stuk privé bij kijken dus ik verwacht dat iedereen hier geen flauwe opmerkingen over maakt, en mensen die mij heel goed kennen kunnen het onderstaand bevestigen dat dit geen uit de duim gezogen verhaal is.

Toen ik en mijn ma in 2000 naar NL kwamen en zij trouwde bleek kort daarna dat haar lieve man een zware alcoholist was met hoop schulden en alle gevolgen van dien en jaren nasleep, met als hoogtepunt dat wij het huis uitgezet waren en op straat kwamen te staan toen mijn ma zelfs zwanger van hem was. Ik heb dus behoorlijk "andere" jeugd gehad om het op zijn zachts te zeggen en was gedwongen om op mn 14e te gaan werken, omdat ik op eten na niks kon krijgen. Dit is ook de reden dat ik zelfs nu bijvoorbeeld al bijna twee jaar in zelfde schoenen rondloop en overige kledingstukken vaak nog ouder zijn, stukje van vroeger omdat ik nooit nieuwe kleding kreeg behalve op mijn verjaardagen. Tijdens vakanties was het voor mij dus meer een regel dan een uitzondering om twee banen te hebben en 16 uur te werken op een dag. Omdat je dan dus MOET, ga je vanzelf proberen boven anderen te exceleren. Dat zielige verhaal heeft ook betrekking op wat anders: omdat ik van mijn echte vader niks hoor en dus maar één ouder heb, krijg ik aanvullende beurs, niet dat het veel is, maar toch.

De zaak was vorig jaar zomer behoorlijk geescaleerd toen het voor de zoveelste keer uit de hand was gelopen thuis en ik het niet meer kon hebben na al die jaren dat als ik "niet op tijd zou stoppen" ik hier niet meer zat, maar ergens vastzat voor moord. Mijn beste vriendin van toen en nu Inne van StickerDUMP heeft mij toen bij zich in huis gehaald ter bescherming, net op tijd dat StickerDUMP "booming" begon te worden waar ik samen met haar vaak met maar 3u slaap per nacht of helemaal geen met weekend ivm events hard voor werkte (let dus ook op dat mijn eerste sub afgelopen jaar zomer is aangeschaft, samen met eerste motor e.d.).

Daarnaast had ik nog een eigen baan bij Philips waar ik per ongeluk "right place, right time" kwam binnenwandelen. Na een aantal -voor mij voor de handliggende- management verbeterpunten wat veel tijd en geld aan ze kon besparen ben ik daar aangenomen als Assistent Manager met een flinke bonus en salaris wat ook een leuke meevaller was. Daar heb ik overigens tot mijn vertrek naar Moskou gewerkt.

Waarom ben ik gestopt bij StickerDUMP als het zo goed ging? Inne kreeg een mooie pand in Ede, en dat zou mij 3 uur kosten om naar Tilburg te reizen voor mijn studie, dus heb ik voor de laatste gekozen.
Waarom ben ik naar Moskou vertrokken? Om mijn studie af te maken, en ik bang voor was dat het er nooit van terechtkwam omdat ik vast kwam te zitten in hetzelfde patroon van geld/werk>studie. En omdat zoals jullie nu dus kunnen lezen al mijn geld het resultaat van hard werken was en vele toevalstreffers, en je hebt nooit garantie nergens op. Overigens zou ik ondertussen al moeten zijn afgestudeerd, maar door mijn voorkeur aan geld verdienen heb ik het verknald en ga ik nu 5 jaar over doen ipv 3, omdat ik nu een jaar tussenuit ben in Moskou voor "rust". Maar twee jaar extra studeren zijn het waard als je 100.000 euro raceauto kunt rijden (benadruk het niet graag, maar dit is de reden waarom iedereen het wilt weten en ik dit dus vertel).

Ba-dum+tss+_c6d58579b79de5a0b9acf90f44e3bcfb.jpg

Veer in je reet! :)

Het is ook nooit goed :+ ?

Je instelling van hard werken is in ieder geval top, dus het is meer dan gegund dat je een mooi resultaat hebt geboekt met erg mooi spul (vond het wit in het begin niet zo, maar icm bestickering en motorkap is het een goede keus!). Hoop voor je dat de langstudeerboete aan te vechten is :P

@ Johnny: Dat vond ik ook een hele jaar lang omdat ik nog steeds middenin zat, nu heb ik het 2500km achter me gelaten.

@ Anne: dat zien we volgend jaar wel hoe de zaken er aan toe zijn :)

Stoer dat je het hele verhaal zo neer durft te zetten en respect voor hetgeen je hebt bereikt :) Zeker jong ondernemerschap vind ik erg interessant om over te lezen omdat 't een ambitie van mezelf is binnen nu en 5 jaar. Dus chapeau en keep up the good work :)

Toch wel interessant om te lezen Misha!

Het kan zijn door hard en veel werken maar het komt allemaal neer op ondernemend zijn. Veel mensen zijn gewoon lui en hebben een ander uitgavenpatroon, dat zijn de ''jaloerse'' mensen.

Status
Not open for further replies.
Back