Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Nee maar is echt :P, heb mijn baan opgezegd en naar Moskou vertrokken op zoek naar afwisseling (en stiekem nieuw geld en mogelijkheden).

klaar.jpg

Prachtige auto 8)

Waarom vraagt iedereen nog steeds hoe misha aan t geld
komt, is toch allang duidelijk dat 95% van dat ding door juhroentjuh tjoening betaald is :+ ??

Of wacht, misschien bestaat misha wel niet en is t erikN :O

Zelfs als 95% gesponsord is vliegt/vloog hij nog steeds elke week naar Moskou en terug terwijl de meeste studenten die ik ken elk tientje om moeten draaien:rolleyes:

Ik ben ook wel geïnteresseerd waar hij dat geld vandaan heeft. Maar dan gewoon in positieve zin. Ik vind het erg vet wat hij allemaal doet. Zou het zelf ook zo willen doen...

Ik mag trouwens als student ook zeker niet klagen:D

Mooie Volvo Misha ;) Specs?

Ik rijdt natuurlijk ook nog steeds Volvo, maar mag van het forum geen plaatjes posten :(

Zal eens zien of ik mijn oude account kan recoveren.

Zijn de winkansen daar hoger?

Nou, gezien het feit dat Moskou DE stad is met het grootste aantal miljardairs en millionairs ter wereld, en 13% inkomstenbelasting heb je best wel gelijk in.

Mooie Volvo Misha ;) Specs?

Ik rijdt natuurlijk ook nog steeds Volvo, maar mag van het forum geen plaatjes posten :(

Zal eens zien of ik mijn oude account kan recoveren.

Gewoon stock 2.3 T5 met 240 pk. Wilde deze naar 350 tillen, maar de nacht voordat ik alle upgrades wilde bestellen reed ik die kapot. Toen moest ik dus vervangend vervoer aanschafen (wat per toeval een opgefokte 850 T5 werd :P ) + ervoor gekozen deze te herstellen en moest ik het laten voor wat het is.

Dus je rijd je auto kapot en dan koop je als tijdelijke auto weer een opgefokte t5. Ik zie door de rusjes de vodka niet meer :+

Ik vind t ook knap, werk al heel wat jaartjes fulltime maar zoals jij met je geld smijt kan ik het niet nadoen :D

Nais, mooi ding. Blijven vet in het wit ;)

Rijdt zelf een S70 T5, al wat dingen aangepast. Rest van de upgrades ligt hier in de kast, binnenkort alles monteren en dan gaan we op de bank en word hij afgesteld.

Zijn wel allemaal 'Volvo' upgrades dus 350 haal ik niet, maar 320/330 moet lukken!

Grote rotonde met een hoge dikke beton muur op een 80 weg, laatste 50 meter ervoor nieuw en dus nat asfalt met verrassingseffect omdat rest van de wegdek droog was (niet beslissende factor) en 20-30 meter voor de bocht een hobbel alsof er een wortel onder de weg groeit + harde vering = loskomen en blokkerend neerkomen en glijden in de muur. Maar ik weet nu wel dat Volvo een echte tank is! Stapte gewoon uit zonder iets en sterker nog: ben zo nog 5 km naar huis doorgereden!

Bekende weg.
Tijdje geleden dat ik er geweest ben toen waren ze nog bezig met die banen enz.
maar helaas is geen 80 weg. Maar gewoon 50 ;)

Lekker boeiend ?! Al heeft hij een halve intratuin vol aan planten staan, speelt hij russisch roulette met de mafia en stop die bolletjes in zijn hol om te verkopen op de Nederlandse Antillen.

Hij heeft het gewoon goed voor elkaar en kan voorlopig lekker knallen in zijn uber Subaru op het circuit :W

Anyway, veel succes voor volgend jaar in de Time Attack :W Misschien kom ik je nog eens tegen met vrij rijden, "even" op je bumper hangen in de VTEC :P

Mij maakt het echt niet uit wat ie doet, ik ben gewoon oprecht benieuwd. Hoeveel studenten ken je zelf die zoiets voor elkaar krijgen? Ik ken er geen een.
Die ik ken zuipen alles op in het cafe :')
Ik heb geen geheimen voor de mensen die het normaal vragen zonder negatieviteit of vooroordelen, dan moeten ze van mij zo blijven doordenken. Toen Robert en Bas dat aan mij vroegen tijdens DF trackday heb ik ze gewoon een normaal en uitgebreid antwoord gegeven. Oja, denken jullie trouwens niet dat als ik iets te verbergen had, dat ik dan nog steeds "zoveel aandacht mee trok" op FB, tientallen fora en laat staan irl?

Ik heb ook geen vooroordeel Misha, ik probeerde het wat informeel te brengen, niet gelijk zo negatief opvatten.
Ik ben dus (zoals ik hierboven al aangeef) oprecht benieuwd. :)

Thnx! Wilde nog zwarte velgen voor halen met k-sports, alleen toen gebeurde dit...

Dezelfde in het zwart halen, heeft een maatje van me ook op zijn 850 (al is bij hem alles zwart). Staat echt heel mooi :)

Dus je rijd je auto kapot en dan koop je als tijdelijke auto weer een opgefokte t5. Ik zie door de rusjes de vodka niet meer :+

Ik vind t ook knap, werk al heel wat jaartjes fulltime maar zoals jij met je geld smijt kan ik het niet nadoen :D

1250 voor een opgefokte bak met reserve blok, bak, aandrijving e.d. Kon vrijwel geen miskoop zijn, totdat... *wacht wel op ervaringen van Vinnie*

Nais, mooi ding. Blijven vet in het wit ;)

Rijdt zelf een S70 T5, al wat dingen aangepast. Rest van de upgrades ligt hier in de kast, binnenkort alles monteren en dan gaan we op de bank en word hij afgesteld.

Zijn wel allemaal 'Volvo' upgrades dus 350 haal ik niet, maar 320/330 moet lukken!

Ik had in planning: reversed intercooler piping, andere intercooler, powafiltahr, uitlaatsysteem, uitlaatspruitstuk, sjippen. Met chippen alleen werd er 310 opgegeven volgens mij, dus de rest draagt er behoorlijk bij.

Bekende weg.
Tijdje geleden dat ik er geweest ben toen waren ze nog bezig met die banen enz.
maar helaas is geen 80 weg. Maar gewoon 50 ;)

Weg van langs kanaal wel 70 volgens mij.

ik vind het wel raar ja... Dacht dat er juist in dit land niet graag over t eigen inkomen werd gepraat. Kijk eens om je heen, genoeg jongens van 23-24 (of zelfs jonger) die een dikke bak rijden van zelf verdiend geld. Er is genoeg handel om je heen, als je daar eens wat mee doet dan kom je al een heel eind. Ipv direct t geld te verdrinken in de kroeg oid, kun je er beter eerst wat mee proberen te doen. En dat kan ook wel naast je normale baan. Zolang je voor een baas blijft werken is de kans nihil dat er later een rs4 oid op de oprit staat...

Het is volgens mij gewoon normaal om te vragen wat iemand voor werk doet. Doe je in het dagelijks leven toch ook?

Enfin. Heb nog wat filmpjes van het weekend :).

[video=youtube;_Ua6q8OK9_Y]http://www.youtube.com/watch?v=_Ua6q8OK9_Y[/video]

[video=youtube_share;ACc3iSgGcbI]http://youtu.be/ACc3iSgGcbI[/video]

Status
Not open for further replies.
Back