Uhm, nee, is gvd 200km rijden gek :x
Grote rotonde met een hoge dikke beton muur op een 80 weg, laatste 50 meter ervoor nieuw en dus nat asfalt met verrassingseffect omdat rest van de wegdek droog was (niet beslissende factor) en 20-30 meter voor de bocht een hobbel alsof er een wortel onder de weg groeit + harde vering = loskomen en blokkerend neerkomen en glijden in de muur. Maar ik weet nu wel dat Volvo een echte tank is! Stapte gewoon uit zonder iets en sterker nog: ben zo nog 5 km naar huis doorgereden!
Misha, heb je thuis plantjes staan ofzo? Ik doe het niet slecht als student zijnde, maar jou doe ik nevernooitniet na
Wat is je geheim? :#
Grote rotonde met een hoge dikke beton muur op een 80 weg, laatste 50 meter ervoor nieuw en dus nat asfalt met verrassingseffect omdat rest van de wegdek droog was (niet beslissende factor) en 20-30 meter voor de bocht een hobbel alsof er een wortel onder de weg groeit + harde vering = loskomen en blokkerend neerkomen en glijden in de muur. Maar ik weet nu wel dat Volvo een echte tank is! Stapte gewoon uit zonder iets en sterker nog: ben zo nog 5 km naar huis doorgereden!
Krijgen we dát weer 9||6
Die aandacht vraagt die jongen toch zelf om. Het is niet raar dat mensen zich gaan afvragen waar het van betaald wordt. Dus wat is het Misha, drugs/planten? russisch roulette?
Kort samengevat heb je dus gewoon als een malloot gereden.
Die aandacht vraagt die jongen toch zelf om. Het is niet raar dat mensen zich gaan afvragen waar het van betaald wordt. Dus wat is het Misha, drugs/planten? russisch roulette?
Ik zal niet ontkennen dat ik wat te hard kwam aangereden en door gebrek aan slaap te laat reageerde, maar malloot kun je voor je houden.
Ik heb geen geheimen voor de mensen die het normaal vragen zonder negatieviteit of vooroordelen, dan moeten ze van mij zo blijven doordenken. Toen Robert en Bas dat aan mij vroegen tijdens DF trackday heb ik ze gewoon een normaal en uitgebreid antwoord gegeven. Oja, denken jullie trouwens niet dat als ik iets te verbergen had, dat ik dan nog steeds "zoveel aandacht mee trok" op FB, tientallen fora en laat staan irl?