Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Nee en nee, weet ik alvast te zeggen. :P

Van wat ik gezien en vooral gehoord heb, zijn er maar weinig die een turboblok lekker werkend krijgen.
En z'n bak is al voor de 1/4 mile opgebouwd.

Ding rijdt iig super! 8)
 
Last edited:
IMG_5389_zpsf2ac199a.jpg
 
Nee en nee, weet ik alvast te zeggen. :P

Van wat ik gezien en vooral gehoord heb, zijn er maar weinig die een turboblok lekker werkend krijgen.

Carbs en turbo is niet echt een goeie combo. Moet je al gaan ombouwen naar injectie etc, maar volgens mij kan je dan net zo goed een Subaru blok erin hangen. :P

Maar je tijden zijn best netjes, zijn er niet veel die het na doen. @Jesse ;)
 
vette shit jesse!

Volgend jaar turbo + langere bak:)?!

Haha, nee nooit turbo op deze. Hoort ook niet bij de stijl. Bak is nog prima om de 12 in te komen. Ga nu op het eind met maar 5600 toeren de finish over in z'n 4

Carbs en turbo is niet echt een goeie combo. Moet je al gaan ombouwen naar injectie etc, maar volgens mij kan je dan net zo goed een Subaru blok erin hangen. :P

Maar je tijden zijn best netjes, zijn er niet veel die het na doen. @Jesse ;)

Subaru blok hou is op. Veel te zwaar en lelijk :P. Er reed ook nog een 911 turbo die 14.4 reed en meer 'snelle' standaard auto's die langzamer waren hehe :). Thanks!

Nice @ Jesse! Volgend jaar ben ik er ook weer bij :)

Thanks! Doen Lieuwe!
 
Thanks :) Ik heb hem nog niet zo lang, maar valt reuze mee. In de praktijk iets duurder dan de e36, maar niet belachelijk veel duurder. Het is (gelukkig voor de knip) een 728i ipv een 750i hehe.
 
Scheelt behoorlijk ja. ;)

Qua wegenbelasting ben je wel wat meer kwijt denk ik dan de E36. Verbruik ligt vooral aan je rechtervoet uiteraard.
 
Scheelt nog geen 25 euro per maand, dat zijn de kosten niet :) Ik laat morgen kleine schade wegwerken en dan een x fatsoenlijke foto's. Voor de zomer een setje 19 inch Alpina's op het oog.
 
ghetto.jpg


Zo ja hehe, rechts is van een vriend van me. De e36 zit op 50e wb, de e38 op 72e of iets dergelijks. Verzekering en verbruik zijn ook ongeveer hetzelfde.
 
e38 vind ik zelf de mooiste 7serie die er is.
Mocht ik er zelf ooit 1 kopen , wordt het wel een 750i

Heb eens vanaf amsterdam naar maastricht en terug mogen rijden in een 850i en die v12 draait zo heerlijk
 
Absoluut, de v12 draait prachtig. Die rechter op de pic is een v12, 750il individual. De keuze voor een 728i is simpel: financieel veel interessanter. Ik gebruik de 7 als dagelijkse auto, ook voor kleine ritjes. Dan is een v8 of v12 te gek hehe.
 
Ja tuurlijk , daar heb je helemaal gelijk in.
Vandaar dat ik ook zeg , als ík er ooit 1 koop :P

Maar wat ik me afvraag met een e38 , is een 735i niet zuiniger? door de vermogen vs gewichts verhouding?
 
Jesse, Baas! En gelijk betreft lelijke sub blok, moet ik helaas toegeven :(

Misha, zou je hem met dit vermogen niet gewoon op 100% slicks zetten?
Extreem ver doorsturen wanneer je onderstuur hebt heeft weinig nut he, blokkeert ie alleen maar meer van:) Succes verder!

Gaat volgend jaar gebeuren

Veel onderstuur is nogal een understatement haha :P Vermogen is er in ieder geval genoeg! Bizar hoe de snelheid omhoog gaat @ full throttle.

Waar laat je het uitlijnen van die auto doen? Lammert v/d Meulen hier in Dokkum doet ook veel Time Attack wagens :)

The Autosport Company, genoeg ervaring met subs en Dokkum is wat ver weg...

Mischa, ding gaat echt als een gek zeg:D. Onderstuur is een understatement, damn. Stuur compleet om en gewoon rechtdoor glijden8P


Edit: Wat lieuwe zegt dus:P

Genoeg verbeterpuntjes te zien ja, maar potentie heeft het zeker!

:P

Niks aan toe te voegen. :D

Betreft onderstuur, duik je ook niet wat te hard de bocht in? @Misha offcourse

Lekker bezig Misha! Maar er kunnen inderdaad nog heel veel secondes af.. Misschien is gaan kijken of je meer power op de achterkant kan krijgen ipv de voorkant? misschien dat je dan ook wat minder last van onderstuur heb! Daarnaast kan je vaak ook beter veel eerder gaan remmen zodat je sneller op het gas kan. Als je bij de Audi S ook de rechtsom veel later instuurt, kan je op links om veel sneller op het gas en kan je dus wel makkelijk naar z'n 5 doorgaan daar!

Misha probeer eens wat later in te sturen en eerder (opbouwend) op het gas te gaan.

Wat gaat dat hard Misha, echt vet. Maar stuur je ook niet een beetje te ruw in soms? En wat al is gezegt door Oscar, meer insturen helpt niet. Een snelle stuurbeweging dat je wielen weer recht(er) staan en opnieuw insturen doet denk ik veel meer omdat je dan weer grip opzoekt. Ik ben ook geen coureur en ken je hele auto natuurlijk niet maar misschien heb je er nog wat aan. Verder wel echt heel vet hoor en respect dat je het ook maar even doet.

Hier trouwens een goedkope stalling gevonden voor de zilveren civic. Kan hij van de winter mooi droog binnen staan.

Zoals eerder aangehaald, 10-15 rondes circuitervaring en was behoorlijk van de wap tijdens deze ronde (1e keer finale + grindbak in met warm up ronde ervoor)

Tyd voor een lsd'tje aan de voorkant misha:P

besteld, Cusco 1-way voor, 1.5 way achter + carbon cardan as & subframes, gelijk hele onderkant aanpakken.

Zaterdag nog een fotoshoot gehad voor in Russisch grootste tuningmag, teaser:

470678_437445572959551_112015505_o.jpg


En de koplampen van mijn Lolvo waren een beetje kapot, heb nu nieuwe zwarte in gezet :P :

262846_481687471850097_1337423285_n.jpg
 
Nee, nee, Sub is in NL alleen was ik afgelopen weekend voor de laatste keer (DUMPd, TA, en toen) in NL voor Cars for Kids. En daarna even shoot gedaan :)

Volvo blijft voorlopig :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top