VET
Kan er geen flat-six porsche blok in?
Ik las dat verhaal even van je Misha maar dan heb je alsnog in best korte tijd een enorme bak geld verdiend denk ik aangezien je nu momenteel niets? verdiend en de auto gebouwd heb en het rijden met 2 auto's en vliegen en leven..
Thnx allemaal.
Uhm dus? Sommige mensen worden in 1 dag veel rijker. Daarnaast verdien ik sinds 3 weken niets, en zijn er dus ook bijna geen uitgaves.
Dat is dus ook de reden dat ik zo geinteresseerd ben in het succes van een ander. Ik heb een prima basissalaris, en ik verdien met straten een beetje bij, maar dat zet niet echt zoden aan de dijk. Ik heb een mooi huis, en een nette auto, maar dat wil niet zeggen dat ik een M3 of een Golf R32 ofzo kan rijden. :+ (Zou het ook niet eens willen, dat moet toch een vermogen kosten om zoiets dagelijks te rijden )
1250 voor een opgefokte bak met reserve blok, bak, aandrijving e.d. Kon vrijwel geen miskoop zijn, totdat... *wacht wel op ervaringen van Vinnie*
Ik had in planning: reversed intercooler piping, andere intercooler, powafiltahr, uitlaatsysteem, uitlaatspruitstuk, sjippen. Met chippen alleen werd er 310 opgegeven volgens mij, dus de rest draagt er behoorlijk bij.
Weg van langs kanaal wel 70 volgens mij.
Rest hoef ik niet te weten, wilde het wel graag van jou horen Arne!
om hier nog even op in te haken :+
je moest dat ding starten door de motorkap dicht te gooien.. ja echt GOOIEN! met dichtdoen deed hij het niet..
ik heb, zonder gein, de motorkap op de hoogste stand gezet, omhoog gesprongen, eraan gaan hangen zowat om het daarna dicht te gooien... en tadaaaaaa hij startte..
de buren vonden dit maar een vreemde manier van starten