Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Nu iedereen het weet is het in ieder geval duidelijk en kan er een punt achter gezet worden hoop ik.
Hopelijk zien we nog veel dure dingen van je de komende tijd/volgend seizoen:7

Mooi voorbeeldje van hard werken wordt beloond.

Maar om weer een beetje ontopic te gaan.. op dit moment twee stuks 'op de oprit':

34tevf6.jpg

332tcoz.jpg

dude.... dit hoort niet thuis op een forum als dit... fk iedereen lekker, en laat ze denken wat ze''we'' willen...
:')

Stoer dat je het hele verhaal zo neer durft te zetten en respect voor hetgeen je hebt bereikt :) Zeker jong ondernemerschap vind ik erg interessant om over te lezen omdat 't een ambitie van mezelf is binnen nu en 5 jaar. Dus chapeau en keep up the good work :)

+1! Hier heb ik niks aan toe te voegen :)

Ik had het een tijdje terug over een M interieur met stoelverwarming etc. Nu zit het interieur erin, maar dat knopje voor de stoelverwarming mis ik -.-
Ik meen dat iemand hier zo`n dingetje had liggen?

Wil het een beetje vlotten met de Santana Karp?

Misha, respect, gelijk alle gezeik de wereld uit hoop ik hier ;). Moet wel zeggen dat dit ook niet 'elk' forum is, men is hier wel bovengemiddeld kritisch op elkaar.

Wil het een beetje vlotten met de Santana Karp?

Ding heeft inmiddels APK, was meer het wachten op de onderdelen dan dat het werk was. Geen gekke dingen, vooral normaal
onderhoud wat de kar eventjes nodig had. Vooral de stank die nu weg is is wel lekker! :D

De dealer? :P Heb je de rest van de bekabeling wel?

Dealer is penning 16 :P
Het was nu gewoon plug & play. Ik had al elektrische stoelen, deze zijn dat ook + nog wat extra elektrische delen. Geen idee hoe dat met de verwarming zit. Ik geloof dat dat het knopje is naast het 'DSC' knopje boven de asbak..

Dus bekabeling.. euh... ?

oké oké, indien mijn paarse civic verkocht is en dat bruine autotje nog te koop staat en niet teveel werk is dan ga ik die helemaal opknappen.

Ik zou nog wel graag een G40 erbij willen hebben. (maar kan de vriendin nog niet echt overtuigen dat een auto uit 92 beter is dan een Corsa uit 96) :P

Status
Not open for further replies.
Back