Subframe spacers en draagarm eurtjes ook binnen evenals een supersprint midden pijp.
Ben alleen bang dan de voorwielen nu te breed zijn, zou het met smallere banden op te lossen zijn? Ligt nu 235 45 17 op met 8j.. 225 35 proberen?
Camberplaten nu ook al max naar binnen staan
Remklauwen passen op de milimeter.
Leuke klus, heb ook in m'n vorige 320ci een volledig elektrisch M-interieur gezet. Verkijk je niet op de instaplijsten en de electra Volgens mij heb ik nog wel ergens een knoppenbalk liggen (mocht je die nog niet hebben).
Momenteel zit er (fabrieksaf) al een elektrisch interieur in, dus dat is volgens mij plug and play. Alleen het verwarmingsgedeelte wordt dan een klusje. Ik heb nl. ook geen idee of die knoppenbalk erbij zit. Dat is alleen voor de verwarming neem ik aan?
Maar dat interieur is dus in Polen. Gelukkig kan een collega van me het voor me regelen, maar ik weet dus nog niet precies hoe en wat. Wat ik wel weet is dat dat interieur hier in NL 2x zo duur is :X
Je knoppenbalk voor de stoelverwarming moet ook via je zekeringkast. Is pittig klusje. Daarnaast hebben die stoelen ook standaard memory, heb je dat nu ook al? Die moeten op de K-bus van je auto aangesloten worden en vervolgens worden weggeschreven in de computer van de auto alvorens dit werkt. En dan is het nogmaar de vraag of het werkt, want sommige spiegels met memory gooien roet in het eten doordat die de sleutel "claimen" oid. Toen wel veel over gelezen. Het is te doen, maar trek er wel twee dagen voor uit! En zorg voor reserve klippies!
8P
Nouja, voor zover ik weet hebben mijn spiegels geen memory, dus ik hoop dat ik daar geen last van heb.
Anders heb ik wat te hobbyen tegen die tijd :+ Iig thanks voor je info
Dan heeft je bijrijder dus straks een verstellende stoel afhankelijk van welke sleutel jij meeneemt. En heeft je bijrijdersstoel geen hendel om de stoel voorover te klappen (bijrijdersstoel heeft beide kanten, maar gezien het uit een engelse auto komt is dat dus de rijdersstoel). Niet de meest praktische exercitie.
Zie trouwens dat het ook de stoelen zijn met de op te pompen delen. Ik weet niet of je hier ook afzonderlijke aansturing voor nodig hebt ivm. memory.
^^
De lendensteunen/opblaaszakken maken geen deel uit van het memory gedeelte. Er zitten geen sensors op die kijken hoeveel lucht erin zit of hoelang het pompje heeft gelopen.