show je eigen auto #87

Oem ek4(van mijn grijze honda) en/of witte team dynamics.
Beide met een set banden met minimaal 5mm profiel minimaal.
 
Erwin, met die kelken gaatie niet beter lopen tenzij jij heb elke maand opnieuw wil mappen. Gewoon die plenum erop laten.
 
2729124289_ae16d3474e_b.jpg


Of zoiets, blijven ook dikke wielen vind ik :)
 
is toen zo'n docu geweest over franse/belgische autodieven... hoe makkelijk dat ging, en meeste is gewoon VAG spul, en maar niks aan hun systeem veranderen he...

Zal wel zo zijn redenen hebben, te denken aan dat nieuwe auto's bijna altijd all-risk zijn verzekerd, en de eigenaar dus zo weer een nieuwe kan ophalen bij de dealer.

Weer verkoop +1
 
Die Plenum moet je laten zitten.
Dat ding zorgt ervoor dat de lucht "gestabiliseerd" is voordat het verdergaat.
Elke performance auto met ITB's heeft een plenum , worden ook nooit weggehaald. Alleen veranderd van vorm.
 
Zal wel zo zijn redenen hebben, te denken aan dat nieuwe auto's bijna altijd all-risk zijn verzekerd, en de eigenaar dus zo weer een nieuwe kan ophalen bij de dealer.

Weer verkoop +1


denk je echt dat een frabrikant zo denkt?


er zijn een hoop mensen die niet terug gaan naar VAG vanwege die reden hé
 
Die Plenum moet je laten zitten.
Dat ding zorgt ervoor dat de lucht "gestabiliseerd" is voordat het verdergaat.
Elke performance auto met ITB's heeft een plenum , worden ook nooit weggehaald. Alleen veranderd van vorm.

Juust! Voor verdere toelichting :

http://www.importtuner.com/features/0801_impp_itb_setup/viewall.html


Mijn wagen heeft std ook ITB's met een middel grote plenum. Dit heeft nissan gedaan om de motor makkelijker stationair te laten lopen met hoog overlap nokassen.

Dus ik zou voor een set nokassen gaan Erwin :D
 
Back
Top