show je eigen auto #87

De rechterkant bleef koud na een stukje trappen :P Dus ik denk het wel :#

@ Rowan

Ik moest de gaten door mn carroserie aanpassen. Daar kom je niet echt lekker bij. Daarnaast moet alles precies in model zitten anders krijg je het gewoon niet goed in elkaar.

Vannochtend om 9u begonnen en was om 19.30 klaar.

En nu mn bumper nog aanpassen :(

Hoe doen ze dat met die auto's jatten?

Buurjongen had paar dagen terug last van een storing met ze sleutel in ze Golf V. 2 dagen later zijn ze gewoon met de auto weggereden volgens getuigen, wtf?

Signaal oppikken van de zender.. Vervolgens met zo'n polen contact sleutel en OBD programmeer ding.

Pcdh vertelde me pas dat ze een bepaald iets overschrijven waardoor startonderbreking niet meer werkt

Shit hé, wist niet dat het zo simpel ging. Is gebeurd om 1 uur snachts met een groepje hangjongeren op 30m afstand!

Vriend van me heb sinds 2 dagen een 6 GTI, gaat dat ook zo makkelijk? :D

Zoek maar is op internet... Het is echt te bizar voor woorden. Hier ook begin van het jaar een 5GTI van een buurman. Zag z'n eigen wagen wegrijden

is toen zo'n docu geweest over franse/belgische autodieven... hoe makkelijk dat ging, en meeste is gewoon VAG spul, en maar niks aan hun systeem veranderen he...

Hier staan alle 4 de delen, zeker het kijken waard :p

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=I5SUamKMWr8&list=UU0iV07TeZmUL7v_gMsQedfA&index=3&feature=plcp"]De_grote_jongens_uit_de_cit____PART_1.mp4 full (HQ) - YouTube[/ame]

nog anyone carbagerun morgen?

wij zijn er klaar voor
553827_474959479200744_2047268693_n.jpg

Jups vrienden van mij! In een volvo 850 die geplastidipped is (Zwart/Wit/Rood)!
Rijden nog wel meer "bekenden" van mij mee.. Iig veel plezier!

Iemand hier ervaring met throttle bodies, en kelken?

Ik wil misschien kelken op mijn dbilas systeem zetten.

IMG_0554.jpg

IMG_0555.jpg

Ik ben dus van plan, om kelken te kopen, die ik in het rubber kan schuifen. Met daarover 1 groot filter.
Maar nu zie ik kelken te koop, van 16mm lang, en van 60mm lang.
Sommige zeggen, dat korte kelken voor hoge toeren zijn, en lange kelken voor lage toeren ?

Ik wil dit gewoon dus proberen, en dan testen op de bank, wat het meest pk en / of koppel geeft.

Zelfde als bij carbs lijkt me. Maar het hangt ervanaf hoe lang je totale inlaattraject is. Dus rand kelk tot aan de klep. Hiervoor zijn formules om te kijken wat de optimale lengte is (theoretisch) voor je motor.

Back