show je eigen auto #87

Als jij de financiën regelt vind ik het goed.
Lasapparaten, gereedschap etc. heb ik wel.

Misschien als jij het iets netter vraagt.

JANK niet zo. begrijp je zelf niet dat het raar is waar je mee bezig bent? Ik kan maar een reden bedenken waarom je dit doet en dat is aandacht. ga vooral door hoor, het is geen kritiek op je auto zelf maar om hoe je om aandacht vraagt. Ben juist wel benieuwd wanneer die rijd(t)(dt) en hoe hard het gaat, maar met die bril die jij op hebt zal je dat van ons niet merken.

Oh ik jank helemaal niet hoor, ik reageer gewoon op zelfde manier terug als dat de sommigen hier ter vermaak :)

t8l1kTV_d30dd_ORIG-Popcorn_02_Stephen_Colbert.gif

8)

Zo hier ook eindelijk maar eens een update (niet spannend maarja)

Zilvere s15 staat nu officieel te koop. De streetgasm challenge was haar laatste uitje met mij!

Gelijk maar begonnen aan de blauwe (helaas geen werkplaats met brug tot mijn beschikking atm, dus dan maar lekker onder de carport hehe)

2qbf815.jpg

Eens zien of ik morgen de motor er al uit kan halen :)

Ben verhuisd! Tevens was de hal te klein voor andere werkzaamheden en te groot voor alleen auto :P

Maar ben al druk op zoek naar een ander klein halletje waar de brug etc weer in kan...

[ir]http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/338812_218971304891327_1019097942_o.jpg[/ir]

Morgen de container in :7 Dan wss nog een weekje rondtouren in een e30 320ic :D

Die hal was baas :) Jammer.

Iemand interesse in een Golf1 project? Heb de laatste maanden echt 0 motivatie en zin om aan dat ding te werken.

Wil wel ruilen tegen een belastingvrije mk2 daily TDI :P

Volvo was @garagebedrijf voor een beurt, en APK-dewd kwam langs voor een steekproef (van een andere auto)... Zegtie, is die V40 ook afgemeld? Nee dus, want geen APK-keuring. Zegt hij dat deze bij een steekproef wordt afgekeurd op witte sidemarkers omdat er reflectoren achter zitten :?

Ik zei vanmiddag tegen de garagehouder dat het OEM is :D

Voorbeeldje, zijn dus de zijlampen voor en achter die altijd branden...

[ir]http://www.autoweek.nl/images/myauto/480/43655-1.jpg[/ir]

Ahjo piemel niet die golf 1 weg doen dat is zonde man!

@ rocco balboa kijk rij je nog eens in een echte auto ;) sparen met je bliksem en mijn racer kopen, eind van het jaar mot die weg.

Mijn hal huren Marco beetje ver weg denk ik he.
Eind van't jaar kap ik er mee..
1 voordeel moet wel die 336i klaar zijn :) met of zonder roestige boutjes in de blok.
En rijdend!

@ rocco balboa kijk rij je nog eens in een echte auto ;) sparen met je bliksem en mijn racer kopen, eind van het jaar mot die weg.

Haha ja zou graag zoiets willen hebben maar als daily niet echt te doen:#

Waarom niet ik maak hem een paar ruggen goedkoper en dan haal ik de kooi en de stoelen eruit.
Dan nog een normale set schokbrekers eronder en voor dat geld een dikke set wielen en klaar..
Kan je lekker de bocht om hoor.

Hij bevalt uitstekend... 2.0 16v is wat sloom (behalve als je 6k rpm draait) en hij is niet zuinig... Verder blijft het een fijne bak... We hebben hem nu 2 jaar (20k mee gereden), 118k op de teller, en er gaat werkelijk niets kapot aan dat ding... Afgelopen APK/beurten 0 opmerkingen gekregen, behalve dat de voorbanden kaal beginnen te worden (lijkt me geen kwaal)...

Fijne stoelen, erg fijne audio (actieve sub fabrieksaf en veel speakers), navi-gedeelte nog nooit gebruikt. Stoelverwarming & climate doet het goed, enz... Automatische niveauregeling is ook fijn met een volle kofferbak, 4 personen en een vouwwagen erachter...

Nadeeltje is dat het een superfijne cruiser is, en dat is nou NET wat wij niet doen... Meer supermarkt/kinderdagverblijf/woonwerk van m'n gf...

Waarom niet ik maak hem een paar ruggen goedkoper en dan haal ik de kooi en de stoelen eruit.
Dan nog een normale set schokbrekers eronder en voor dat geld een dikke set wielen en klaar..
Kan je lekker de bocht om hoor.

Haha maja die kooi enz staat juist dik 8) Maja ben pas over 2 jaar terug dus dan heb jij em al niet meer:#

[ir]http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/338812_218971304891327_1019097942_o.jpg[/ir]

Morgen de container in :7 Dan wss nog een weekje rondtouren in een e30 320ic :D

Hou rekening met de natuurlijke habitat van een 320i cabrio :+
images

Een kennis van mij heeft er ook één, die motor loopt goed maar dat ding rijd gewoon 1 op 7 terwijl die redelijk rustig rijd :D

Mijn 335i is een stuk zuiniger :+

Mijn hal huren Marco beetje ver weg denk ik he.
Eind van't jaar kap ik er mee..
1 voordeel moet wel die 336i klaar zijn :) met of zonder roestige boutjes in de blok.
En rijdend!

Als je hulp wilt met de uitlaat samen stellen + lassen mag je me een PM sturen.
Dat zijn wel de mooiere klusjes imo met zoon ombouw 8)

Vanavond even verder gegaan met mijn remmen upgrade, iemand nog een adresje voor het CNC frezen van adapters?

Het gat in voor het centreren van de schijf moet iets uitgedraaid worden.

Ook heb ik een oude remset die ik nog had liggen is naast de nieuwe gelegd, vooral de remblokken zijn veel groter!

remschijven-1.jpg

remblokken.jpg

Jurjen, krijg je hem niet verkocht? :P

Nja heb hem alleen op 2 forums te koop aangeboden maar dan krijg je 73286 mailtjes over de vraagprijs en dan noem je de prijs en dan krijg je 0 mails terug overal hetzelfde op die kut forums.
De enige liefhebber die bouwt hemzelf vaak en komt er achter dat het meetsal 2x zoveel kost..
Binnekort zet ik hem via een kennis zijn bedrijf even te koop aan en dan staat ie op meerdere internet site's..

@ Rocco nee klopt dat hoop ik niet nee, misshien dat de 336i dan weg mag :P

@ Jw mooi setje remmen hoor, het is dat ik goede schijven en blokken op mijn mtech 1 heb anders wou ik ook een set! en op de racer zit de alpina 300mm set..

Uitlaat PB ik je weleens over.

Op het vijfgaatsonderstel pas mijn 325mm van de E46 ook uitstekend.

Radiateur past top nu alleen nog wat beugeltjes erop lassen en de slangen pas maken!
P1180056.jpg

2012-05-30184418.jpg

jaja de andere draagarmen moeten er nog op;)

Heb je nog wel ruimte voor de olie-peilstok? :#

Ik blijf het leuke bakken vinden de E30's. Ik heb alleen nog nooit een goede te koop gezien.

Back