show je eigen auto #87

Nee die is te klein en het frame is anders. Heb de Seat pookknop afgezaagd, die zit vast aan de zak. Daarna kon de pookknopbevestiging uit de zak. De Audi pookknop is onderaan voorzien van een ring. Als je die erafklikt kun je hem uit de pookzak halen. Daarna de Seat pookzak op de Audi knop, en de ring erop tikken met een kunststof hamer :)

i know, je hoeft alleen niks te zagen aap... je kan het zo los halen zonder slopen...

ben nu ook bezig met zo'n pook erin te zetten, net ff wat meer werk omdat de 1.6 ander schakelstang heeft... wel jammer, dat je de zak nu kan weg gooien...

Lieuwe jij geen zak hebben??

i know, je hoeft alleen niks te zagen aap... je kan het zo los halen zonder slopen...

ben nu ook bezig met zo'n pook erin te zetten, net ff wat meer werk omdat de 1.6 ander schakelstang heeft... wel jammer, dat je de zak nu kan weg gooien...

Lieuwe jij geen zak hebben??

Ik snap wat je bedoelt :P Jij denkt dat ik de hele pook van de stang heb gezaagd :D :D Ben niet lomp hoor.

Ik bedoelde dat de pookknop vast aan de pookzak zit :P

Hehe foto's zijn niet door mij gemaakt maar door Rob. Wilde alleen de foto's even met jullie delen :#
Geeft een goeie sfeerimpressie van hoe het er daar elk weekend aan toe gaat.

Ik heb sinds dit weekend een andere auto van het werk. C180 station uit 2010. Automaat, panoramadak, etc. Heerlijk foute bak :D

Björn, jij vroeg toch onlangs iets over de F1?

Ik ben komend weekend in Engeland voor Time Attack op Brands Hatch, en dacht bij mezelf: De F1 van Silverstone is ook zondag, dus misschien is het tof om op zaterdag ff de kwalificatie te gaan kijken. Die is van 14:00 tot 15:00. Mag je dus mooi ff 110 eu voor dokken :D

Jammer hoor..

Back