show je eigen auto #87

Ha van dat neerklappen is een goede idd. Heb dat ook eens vergist met rugleuningen overzetten!
Midden pijp ook binnen, mooi 2x60 nu nog een demper want die ik had was van een e30 m3 en dat is 2x50:(
2012-07-11174900.jpg

Moet alleen ff een setje gebruikte bandjes zien te pakken voor de voorwieltjes, iemand toevallig wat moois liggen? denk dat 215 35 17 wel mooi is op de 8j wielen? spatborden kunnen ook nog een stukje naar buiten..
2012-07-11185048.jpg

Dan heeft je bijrijder dus straks een verstellende stoel afhankelijk van welke sleutel jij meeneemt. En heeft je bijrijdersstoel geen hendel om de stoel voorover te klappen (bijrijdersstoel heeft beide kanten, maar gezien het uit een engelse auto komt is dat dus de rijdersstoel). Niet de meest praktische exercitie.

:P

Zie trouwens dat het ook de stoelen zijn met de op te pompen delen. Ik weet niet of je hier ook afzonderlijke aansturing voor nodig hebt ivm. memory. :P

Ik heb nu ook in beide stoelen gepompte delen. De passagiersstoel heeft alleen geen memory.
Dat aan de ene stoel geen extra hendel heeft zal mij een zorg zijn. Zo vaak zit er niet iemand achterin :P

Engels interieur in Polen dan weet ik al genoeg O-)

8P
Nouja, voor zover ik weet hebben mijn spiegels geen memory, dus ik hoop dat ik daar geen last van heb.
Anders heb ik wat te hobbyen tegen die tijd :+ Iig thanks voor je info

Nee, komt uit een engelse auto :P

zware?:P nee hoor, gewone medicijnen, mja ik heb een heel rare aanval, en ze denken voor 80% dat ik epilepsie heb, maar ik krijg dat aanval alleen bij slapen en gebeurt maar 1nacht per 5-8 weken.dus ik kan gewoon rijden,maar toch moet ik medicijnen slikken en mag gewoon godverdomme niet rijden:(

Engels interieur in Polen dan weet ik al genoeg O-)

Je gaat mij niet wijsmaken dat je zoiets laat lopen, ongeacht waar het vandaan komt :P
(Die poolse collega vertelde trouwens dat er veel autos uit de UK gehaald (gekocht) worden, gestript en in onderdelen verkocht omdat ze dan meer opbrengen. Wat er van waar is, dunnow, maar 't klinkt aannemelijk)

Niet janken als je eigen auto dan gejat wordt he :)

Wat is dat nu weer?
Als je niet weet waar het vandaan komt moet je het maar niet kopen? Volgens jou redenering zou er een aankoopsbon etc. bij moeten zitten?

Als je een 2e hands zijscherm koopt weet je toch ook niet of het van een gejatte wagen af komt, of wel?

Wat is dat nu weer?
Als je niet weet waar het vandaan komt moet je het maar niet kopen? Volgens jou redenering zou er een aankoopsbon etc. bij moeten zitten?

Als je een 2e hands zijscherm koopt weet je toch ook niet of het van een gejatte wagen af komt, of wel?

Dat dus.

Je gaat mij niet wijsmaken dat je zoiets laat lopen, ongeacht waar het vandaan komt :P
(Die poolse collega vertelde trouwens dat er veel autos uit de UK gehaald (gekocht) worden, gestript en in onderdelen verkocht omdat ze dan meer opbrengen. Wat er van waar is, dunnow, maar 't klinkt aannemelijk)

Klopt hoor van die UK auto's

Je zou eens contact op kunnen nemen met http://www.vinkmotorsport.com/webshop/

Hij doet ook aan import van engelse auto's voor onderdelen.
Misschien dat hij wat heeft staan voor misschien een mooie prijs.
Z'n zaak zit in Zaandam , is een stukkie dichterbij.

hij is niet altijd even makkelijk te bereiken , maar ik heb zn 06 nummer , mocht je die willen moet je ff PM'en

Ik herken het ook wel met die auto's uit de UK, auto's worden daar echt snel total loss verklaard. Ze werden er best veel Alfa's geïmporteerd voor demontage, dingen als leren stuurtjes, interieurs en wielen was veel vraag naar. Begint wel een beetje minder interessant nu, ze hebben de markt voor zichzelf verpest door zoveel te importeren dat nu iedereen zo'n beetje een leren interieur heeft :+

Vandaag mijn auto weer opgehaald bij de garage, stabilisatorstang is vervangen door één van de GTA (als ie toch vervangen moet worden..) en de nieuwe wielen + banden zijn erop gekomen. Wielen komen oorspronkelijk van een Alfa GT 3.2 en staan ietsje breder (et waarde 3mm lager dan bij de Ti wielen) en voorzien van P-Zero Nero's 8)

a9754a2d.jpg

105e2de2.jpg

[IR] tag werkt niet meer trouwens?

dik ding :W

kreeg van de week een 159 TI aangeboden, prachtige auto.... maar te zwaar, om gewoon voor erbij te nemen helaas :'(

Back