show je eigen auto #87

zware?:P nee hoor, gewone medicijnen, mja ik heb een heel rare aanval, en ze denken voor 80% dat ik epilepsie heb, maar ik krijg dat aanval alleen bij slapen en gebeurt maar 1nacht per 5-8 weken.dus ik kan gewoon rijden,maar toch moet ik medicijnen slikken en mag gewoon godverdomme niet rijden:(

Das balen... Mijn broer had 10-15 jaar geleden ook vaker epilepsie-achtige aanvallen (zware migraine in aanvalsvorm), mocht ook niet z'n rbw halen i.v.m. medicijnen... Heeft hem ook nooit gehaald, maar dat is meer omdat hij het niet nodig heeft :P Sterkte ermee!

p8110009.jpg

http://www.vwforum.nl/volkswagen-voertuigen-te-koop-f30/mk3-volf-recaro-borbet-a-9j-t149291.htm

Golf 2? Tijdje terug nog een staan vervangen.. die liep als een natte dweil omdat ie daar valse lucht trok. Ze gaan idd wel vaker.. maar let ook op de vacuumslangetjes!

Golf 3 1.8, hij loopt niet slecht, alleen omdat t rubber versleten is komt het gaskabel meganisme tegen het inlaathuis aan, waardoor je een weerstand krijgt met gasgeven. Wat vrij vervelend is :+

Die ik hier heb liggen is voor een 1.8 motor, vag nr is 050 129 761 E. Wat voor carburateur staat er op dat blok, Pierburg?

Ga binnekort distributie van de s laten vervAngen.
Hij is al een x vervangen en waterpomp ook als het goed is.
Is wel gewoon verstandig om weer te laten doen toch ?
Zie hier ook vaak van die sterkere (geen plastic) voorbij komen.
Iemand daar een link/merk van ?
En zijn er van Riemen nog slechte merken ?

Back