Ik vind het prachtbakken om te zien, maar nooit weer een TSI blok. De ellende die ik er in een jaar tijd al mee gehad heb is teveel om op te noemen. :X En niet alleen dat, maar ook hoe je behandeld wordt bij de dealer. Gewoon associaal.
Wat was er allemaal mis bij de tsi dan? ben wel benieuwd eigenlijk. Bij m'n zus en der vriend is de turbo van hun '11 a3 kapotgelopen bij 80k, ook een tsi.
Wat was er allemaal mis bij de tsi dan? ben wel benieuwd eigenlijk. Bij m'n zus en der vriend is de turbo van hun '11 a3 kapotgelopen bij 80k, ook een tsi.
En nog blijven de problemen zich voor doen, hij loopt op dit moment bij totaal koude start echt beroerd voor 10sec en dan is het weg. VW kan het probleem niet vinden en stuurt je gewoon weer weg.
Zou alleen oppassen wat je hier neerzet voor eventuele potentiele kopers. Niet dat je ze wil misleiden maar als ik je auto had willen kopen was dat nu voorbij geweest
Dat beroerd lopen doet mijn 1.4tsi ook maar is idd na 10sec weg. Schijnt normaal te zijn volgens de dealer. Ik zie overigens niet in waarom een Gtc groter is, die dingen lijken mij bijv achterin vrij klein.