show je eigen auto #87

Mag wel volgens mij, maar zolang je maar bij een erkend bedrijf doet, dus niet bij sjaakie om de hoek maar via de dealer bij bijvoorbeeld ABT.

na 50.000km de V GTI maar ingeruild:

2141sw7.jpg

520i 170pk automaat

Valt me allemaal reuze mee, kan er relaxt mee doorrijden... Denk dat ik hem nog wel wat omhoog schroef, met die 20inch loopt die nu een beetje aan...

Tijd terug een set QSP FIA Light stoelen gekocht. Circuit rijden met originele stoelen zuigt :P

Heb zelf een onderstel gemaakt van 30x25mm koker en 3mm staal. Andere kant moet nog.

638545.jpg

638546.jpg

Voelt echt 10x beter aan dan de originele stoel! Ben benieuwd hoe dit rijdt @ circuit.

Netjes Liewe!

Ik was vandaag aan het toeren en ineens keiharde klappen uit mn uitlaat. Langs de kant contact paar keer aan en uit.

Maakt m'n brandstof pomp ineens een gaar geluid. Kut Walbro troep.

Mooi een Bosch 044 aanschaffen denk

Ik had 6 meter rvs 2,5" buis besteld om een uitlaat te maken, wordt het pas na de bouwvak geleverd:|
Schiet ik dus niet meer veel mee op aangezien ik voor de ring nog ff het 1 en ander wilde doen.

Tijd terug een set QSP FIA Light stoelen gekocht. Circuit rijden met originele stoelen zuigt :P

Heb zelf een onderstel gemaakt van 30x25mm koker en 3mm staal. Andere kant moet nog.

638545.jpg

Voelt echt 10x beter aan dan de originele stoel! Ben benieuwd hoe dit rijdt @ circuit.

Blijf je gewoon orginele gordels gebruiken ?
Denk dat dat ook nog wel zeel verschil maakt met 4-punts

Ik vond originele gordels helemaal niks mijn kuipen.

Toen ik die QSP 3" gordels had gezet zit je in 1x helemaal vast :W Hebben FIA keur en kosten niet zo veel.

Back