show je eigen auto #87

Alleen die spoiler vind ik wat minder :P Verder wel goeie uitvoering getuige de hoofdsteunen :) Hoeveel heeft ie gelopen?

Vind t spoilertje wel relaxt, stoor me een beetje aan de hartge eindemper, zou eigenlijk een standaard dubbele voor in plaats moeten komen. Heeft nu 200k gelopen, ben bij volvo, mercedes, bmw nooit zo bang voor de "hogere" kilometerstanden...

Tiefsee blauw denk ik?. Zelfde kleur als mijn pa zijn E60, alleen heeft die iets donkder leer omdat de vloermatten dan zwart zijn (dit lichte is wel heel besmettelijk). Wel een fraaie auto!.

Geen idee welke blauw t precies is, gisteren nog gekeken onder de kap maar ben even de naam kwijt. Is compleet 2008+ interieur ingezet, met o.a. andere deurpanelen...

Hele dikke wagen inderdaad!

Ik heb afgelopen weekend ook weer een auto erbij gekocht 8)

IMG-20120721-00004.jpg

(ik weet het, de motorkap van de lupo ziet er niet al te best uit)

Vet!!! Dat word aardig gek Ro :D

Hehe laten we het hopen. Zat al zo lang te twijfelen om het te doen en nu toch maar de knoop doorgehakt.
Kan alleen zo moeilijk wachten tot het klaar is :( denk dat het namelijk wel een poosje zal duren voordat het af is.

Opzich is het wel redelijk compleet natuurlijk. Wel heb ik gelijk veel nieuwe onderdelen gekocht zoals riemen, rollen, waterpomp enzo. Nu alleen nog versterkte koppeling e.d. zodat er wat vermogen op kan worden gezet.
Maar waar veel tijd in gaat zitten is het pas maken, er is bijna niets wat 1 op 1 past :P.

Qua kabelboom. De bak van de fabia blijft er gewoon achter. Misschien dat de baksteun gewoon gaat passen, maar daar moeten we nog achter komen. Voor de rest zaken als de uitlaat, bekabeling, assen, slangen (ic en rad) en intercooler pas maken.

Verder is er ook nergens een goeie how-to ofzo op internet te vinden, dus al doende kom je vast meer tegen wat gedaan moet worden.

Daar gaat inderdaad veel tijd en werk in zitten.
Kom er nu ook wel achter met een grotere 6 in een e30.
Alles is net anders en als je eigelijks te weinig tijd heb duurt het allemaal te lang eigelijks..

Ja precies, zeker in alle kleine dingen gaat veel tijd zitten. Motorblok plaatsen zal niet al te lang duren denks.

Maar gelukkig word het meeste werk door een vriend van me gedaan :# Die is daar sowieso toch ook wel een stuk handiger mee dan ik.

Echt vet.
vind het zelf ook jammer dat ik al die kennis niet heb + maatjes ook niet echt veel
wil al een tijdje een keer golf 1 met 1.8T
ze komen af en toe wel voorbij op forums maar als je dan af en toe ziet hoe die dingen eruit zien.

Back