show je eigen auto #87

Om weer even te spammen :p Voor t eerst in de afgelopen 2 jaar een auto met de hand gewassen :)

Betere foto's staan nog in op de camera van een vriend, krijg die morgen:)

lwktf.jpg

PRO35430170-500x500.jpg

besteld voor

57093430.png

Velgen ook gelijk matzwart plastidippen... Vraag me af of ik de stootstrips en bumperdelen ook zwart even moet dippen a la

422016_10150531486469226_630742471_n.jpg

Jup, voordelen van de plastidip! Zat nog te denken om in het midden van de stootstrip nog een klein rood lijntje te doen, en een spaak per velg rood te dippen. Misschien wordt het te druk of te fout, dan trekken we het er weer af, maar anders mist het iets als het plain black/white wordt imho :)

Jup, die is verkocht, morgenochtend alles afhandelen, oude afgooien en nieuwe ophalen :)
Nou kwam ik laatst een keer een filmpje tegen van een 850 die op zandvoort bij de 2e bocht in de rondte tolde en op een haar na uit de banden bleef, was jij dat toevallig ?
(vroeg het me gewoon af)

Nou kwam ik laatst een keer een filmpje tegen van een 850 die op zandvoort bij de 2e bocht in de rondte tolde en op een haar na uit de banden bleef, was jij dat toevallig ?
(vroeg het me gewoon af)

Inderdaad! Was ervoor hele tijd met instructeur mee geweest aantal rondes en stapte daarna meteen vol adrenaline in mijn hok, alleen vergeten dat ik 4 verschillende cheapass KOUDE banden had :P Niet te spreken over de restkwaliteiten van de auto :D Epic fail bijna goed bestraft :)
haha zien zien zien zien zien

Hoe is het met die subaru trouwens je wou hem onderhand een eind af hebben toch?

Ergens midden van de week kreeg ik de mail van mijn favo tjoener EMS dat het nog 14 dagen duurt voor de motor gestart wordt, dan draait deze stationair en moeten wij het snel-snel ophalen en naar APK brengen. Daarna moet die snel terug en wordt er inrijmapping ingesteld, ondertussen zitten we dan midden augustus en moet ik alles als een dolle 2k km inrijden en hopelijk nog ergens testrijden want 30 aug vertrek ik voor een jaar naar Moskou voor studie/werk. En dan kom ik de week erop terug voor DUMPd en week daarna voor de laatste wedstrijd van TA. Maar dat alles alleen als het nu ECHT 14 dagen is, en niet x10 zoals voorheen...

Nieuw scheurijzertje. :# :P

2zi0hkz.jpg

15d6y6g.png

Weer genoeg punten bij mn vriendin gscoord, haha.
Ding rijdt wel echt goed moet ik zeggen!!

Nu mn Passat nog zien te slijten...

Ergens midden van de week kreeg ik de mail van mijn favo tjoener EMS dat het nog 14 dagen duurt voor de motor gestart wordt, dan draait deze stationair en moeten wij het snel-snel ophalen en naar APK brengen. Daarna moet die snel terug en wordt er inrijmapping ingesteld, ondertussen zitten we dan midden augustus en moet ik alles als een dolle 2k km inrijden en hopelijk nog ergens testrijden want 30 aug vertrek ik voor een jaar naar Moskou voor studie/werk. En dan kom ik de week erop terug voor DUMPd en week daarna voor de laatste wedstrijd van TA. Maar dat alles alleen als het nu ECHT 14 dagen is, en niet x10 zoals voorheen...

Zuur zeg, waarom duurde het nog zo lang?

Ik weet niet waarom, enkel door wie... Ik heb uitspraken te horen gekregen zoals "ik wil niet onder tijdsdruk werken", sorry hoor, maar dan moet je een andere branche gaan zoeken imho. Toen het voor ons te lang duurde en wij de auto hebben opgehaald twee maanden geleden ong. om een handje te helpen, wist ik niet wat ik zag: na drie maanden wachten sinds april dat wij de auto bij hem hebben afgegooid, zijn er alleen motor en bak onder gekomen... sorry, maar dat doen wij binnen een week. En nu hebben wij dus alles voor hem gedaan dat hij enkel de ECU hoefde aan te sluiten en te starten... 2 dagen werk? Inmiddels zitten we al drie weken verder en moet het nog 2 weken duren volgens hem "als er geen tegenslagen zijn". Zucht.

Back