show je eigen auto #87

Toen het voor ons te lang duurde en wij de auto hebben opgehaald twee maanden geleden ong. om een handje te helpen, wist ik niet wat ik zag: na drie maanden wachten sinds april dat wij de auto bij hem hebben afgegooid, zijn er alleen motor en bak onder gekomen... sorry, maar dat doen wij binnen een week.

Waarom besteedt je zoiets uit dan? En heb jij zoveel skills dat je kan zeggen 'wij'? :P

Allemaal mooie ovlov's, ik mis me ouwe ovlov nog wel eens, bleef heerlijk om een M3 of soortgelijk poep te rijden met zo'n container.

Deze had ook ongeveer wat misha van plan is, rond de 350 pk en 430~450 NM koppel.

[video=youtube;ItjjLZ-juoM]http://www.youtube.com/watch?v=ItjjLZ-juoM&hd=1[/video]

Allemaal mooie ovlov's, ik mis me ouwe ovlov nog wel eens, bleef heerlijk om een M3 of soortgelijk poep te rijden met zo'n container.

Deze had ook ongeveer wat misha van plan is, rond de 350 pk en 430~450 NM koppel.

Wat zijn een beetje leuke fora waar die hokken te koop aangeboden worden?

Waarom besteedt je zoiets uit dan? En heb jij zoveel skills dat je kan zeggen 'wij'? :P

Omdat ik in december al 110% van de factuur had betaald bij EMS om een snel blok voor mijn pleistersub te bouwen, totdat ik de coupe had gekocht en JT veel meer werk kreeg en dus ik ook mee ging helpen aan de carosserie. Heel blok van 0 af aan in elkaar bouwen kan ik misschien niet, maar Jeroen wel en gezien ik ook namens hem mag spreken zeg ik wij.

Mijn hok ook nog maar eens!

2njajwl.jpg

En de mijne ook nog maar eens dan:

Viel mij echt niks tegen hoe de 1.4TDI het in de bergen heeft gedaan :) Desalniettemin moet er wel een chip in, omdat het vermogen dan bijna verdubbeld. :P

img1509772049.jpeg

img1509772261.jpeg

img1509772294.jpeg

Rood is hip8)

Zo te zien wel ja, moet zeggen dat het op zo'n Punto en Volvo ook wel erg mooi uit komt. Die Punto heb ik onderweg ook nog wel een paar keer gezien, en vind ik ook een heel mooie auto. In jouw geval vind ik de 2 extra deuren wel een beetje jammer, verder is ie wel heel strak ;).

Zo te zien wel ja, moet zeggen dat het op zo'n Punto en Volvo ook wel erg mooi uit komt. Die Punto heb ik onderweg ook nog wel een paar keer gezien, en vind ik ook een heel mooie auto. In jouw geval vind ik de 2 extra deuren wel een beetje jammer, verder is ie wel heel strak ;).

Stoor met niet heel erg aan die 2 extra deuren, vind het zelfs wel makkelijk, al rijden er bijna nooit meerdere mensen mee.

Maar tnx;)

Valt wel mee toch. Sowieso vind ik dat denk ik wel het mooiste model Polo.

Maar vermogen verdubbelen met een chip?

Misha, je had alleen die sticker op de achterruit moeten laten zitten :D

Jij denkt toch niet dat ik die eraf zou halen? :P
Hij had die al eraf gehaald omdat iemand voor was komen kijken... zo stond het ook op MP, dus sense...
Wordt nog gefixed ;)

Valt wel mee toch. Sowieso vind ik dat denk ik wel het mooiste model Polo.

Maar vermogen verdubbelen met een chip?

Ehm, bedoel dus niet verdubbelen, maar bijna de helft erbij. :P
En @JohnnyP: ik vind de achterlichten wel mooi, ze zijn in het echt ook donkerder dan op de foto's overkomt.

Bij JD zijn de waardes voor zo'n ding 70/100 pk en 155/245nm. Das geen verdubbeling maar wel een verbetering :)

Precies, 30 pk en 90 Nm is een heel behoorlijke verbetering lijkt mij gezien het standaard vermogen, denk dat je een compleet andere auto terug krijgt. :)

Ik begrijp wat je bedoelt, dat is ook niks, maar hier is het standaard, en bij een Lexus vind ik het ook niet lelijk staan. En thanks. ;) Wil er nog 7,5x17 BBS RW onder, en voor mijn verjaardag krijg ik 35mm H&R verlagingsveren. Of iemand hier moet een beter alternatief hebben? Ik vind de auto nu stug genoeg, dus gaat alleen om de looks.

Back