This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #86

Status
Not open for further replies.
Dat vind ik juist ook zo vet van deze velgen .. de "racy" uitstraling :love: Kleur, matte lak, type velg = motorsport.

Het zijn Speedline Corse velgen Aad. 18" 8,5J ET25, past goed onder de S3 met die lage et :W

Staat goed lieuwe
lijken wel kleiner als 18 inch.
hoe staat het met de moter ?

Motor project heb ik even in de vrieskast gezet zeg maar. Wil de Golf 1 eerst goed klaar hebben en dan gewoon lekker rijden deze zomer. Heb ook geen zin om constant ergens mee bezig te zijn, tenminste met grote dingen Begin ik later dit jaar wel een keer met de ombouw van de S3
 
gebruiken hier veel mensen spoorverbreders ?
en zijn dat dat waar je 1x of 2x bouten moet gebruiken ?
aanraders kwa merk ?

gaat het nou beter rijden of slechter ?
 
Bij mij zijn mn wielen gaan rammelen nadat ik spoorverbreders nam, maja... alles voor de looks he
 
Ik heb op m'n racer ook 20mm spacer voor en achter icm met langere bouten gaat prima..

Had voor de lol eens op een andere auto, 25mm spacers met dubbele bouten, iets minder fan van want dat trilde als de ziekte.. op die spacers zaten geen centreer ringen..
 
Met de S4 velgen had ik achterop 30mm spacers per kant Nooit geen problemen mee gehad.

Zou tot 15mm gewoon met verlengde wielbouten werken, daarboven systeem pakken met dubbele bouten.

En uiteraard verbreders pakken met goeie centreer ring. Die platte schijfjes zijn bagger
 
Porsche heeft zelfs verbreders in zijn programma, dus als je goeie gebruikt zit dat heus wel goed..
 

30 ?
kwam die niet uit de kast dan ?
want dan zat je op et:5 ?
en nou op et 25 ?

de banden van die s4 velgen liggen nou op dezen toch ?
banden en velgen met die verlaging staan echt goed.
moet hier miss ook maar eens een setje 18inch komen.
maar eerst binnekort eens die schroefset eronder.
ligt nog steeds op mijn kamer :S
en maar steeds zeggen ik doe er niks meer aan en ik wil weer wat anders

denk dat bij mij achter 15 en voor 10 wel mag dat die dan mooi staat.
en heb dacht ik et:45/48 weet ik zo even niet uit mijn hoofd
 
S4 velgen zijn 8J et35. Voor had ik 15mm en achter 30mm spoorverbreders. Als ik het goed bedenk reed ik dus achter met een et waarde van 5

30mm spoorverbreders zijn evt wel te koop. Die kun jij wel kwijt als je echt et 45/48 is
 
Ik heb nog steeds verlengde wielbouten liggen die er in moeten. Best klote werk hoor, dan zou ik geen eens meer spacers willen als je dat eenmaal hebt gedaan.
 
gebruiken hier veel mensen spoorverbreders ?
en zijn dat dat waar je 1x of 2x bouten moet gebruiken ?
aanraders kwa merk ?

gaat het nou beter rijden of slechter ?

Achter heb ik 6 cm. Opschroefbaar dus Ik voel er niet veel verschil mee. ( ik heb ook gewoon een "starre" as. Vaste as dus ).
Voor heb ik 15mm. Heb in plaats van wielbouten, gewoon tapeinde's + moeren erop gedaan.
Vind ik persoonlijk makkelijker.

Ik ben er wel over te spreken. Maar koop ze wel met centreerringen !!.
 
6cm per kant? Moet wss ook wel met die intense uitbouw .. of 12"+ brede velgen eronder

denk trouwns dat orginele rond die et zitten
en mijn rs4 replica's rond de 35 zitten ook

Origineel zit er 17" 7,5J ET32 onder een S3 Ook al een iets lagere et ivm brede wielkasten, maar kan veeel breder
 
Status
Not open for further replies.