Show je eigen auto #86

Status
Not open for further replies.
Nieuwe sticker op de auto met QR Code :P :D

525871_392850924071112_100000386230314_1303103_1495190914_n.jpg

[ir]http://img1.uploadplaatjes.nl/20120424/544427.jpg[/ir]

Lekker stukje aan het rijden/blazen geweest :P

Heb zin in de zomer. Laat op de avond, lekkere temperatuur, verlaten wegen = :W

(en dan niet met 197 km/h worden gelaserd om 1 uur 's nachts :rolleyes: )

Achter as zit er ook onder, alleen de handremkabels nog, die zijn nieuw besteld klere dingen.
Hoop dat het niet gaat aanlopen, moet nog gerold worden..
255 is toch wel breed.
dsndfndjk.jpg

]

Welke auto is dit nou :p ?
Af en toe kan ik het niet meer volgen bij jou
320-2,5l
325-2,7l racer
3xx- m5 blok ?
Hoeveel heb je er nog meer :p
Maar ziet er wel erg goed uit :)

Heb jij die nieuw gecoate velgen voor mn neus weggekaapt jurjen? die style 32 8/9j voor 400?

Heb je ook pasringen moeten gebruiken ivm naafgat?

Denk dat ik andere velgen wil, weet alleen niet echt welke. iig dat je de remmen beter gaat zien straks.

Last edited:
Heb jij die nieuw gecoate velgen voor mn neus weggekaapt jurjen? die style 32 8/9j voor 400?

Heb je ook pasringen moeten gebruiken ivm naafgat?

Nee dit is een andere set denk ik heb ik al even en zijn niet heel fris in de lak.

Jep heb andere ringen gekocht maar past nu goed, moet wel iets gerold worden!

Waarom geen e46 330 remmen gekocht nog groter... ik weet nog 1 setje te koop, heb zelf ook een set.

Welke auto is dit nou :p ?
Af en toe kan ik het niet meer volgen bij jou
320-2,5l
325-2,7l racer
3xx- m5 blok ?
Hoeveel heb je er nog meer :p
Maar ziet er wel erg goed uit :)

Dit is die 325i type 1 waar die M5 motor in komt en ik heb nu nog mtech 1 325i 86 en die 327i mtech 2 racer.

Omdat ik de m3 fusees ook wou hebben ivm m3 topmounts voor meer caster. En zwevende schijven. Zitten ook rvs leidingen bij. Ga ze binnenkort uitlkaar trekken en stralen en reviceren enzo.

lekker man, vers is kut... moet je telkens naar de ah... en zoveel beter vind ik het geeneens...

sla alles veel liever in 1x groot in... kwark ook, laatst 2 voor 1 bij c1000... 4 per klant, keken me raar aan toen ik 10x in de rij stond :P

Per 2wekn. 6doos eieren. 12melk. 24 kwark. 2 kilo rijst. 2kilo kip. 2tros bananen. avondeten regelt moeders.

Omdat ik de m3 fusees ook wou hebben ivm m3 topmounts voor meer caster. En zwevende schijven. Zitten ook rvs leidingen bij. Ga ze binnenkort uitlkaar trekken en stralen en reviceren enzo.

Aha op die fiets, setje camberplaten lost dat ook op maar dan ben je uiteindelijk zelfde geld kwijt ja.. Ik hoop dat je lagers nog goed zijn, die krengen schijnen giga duur te zijn..
Ik wou eerst ook de meuk van een m3 eronder doen, maar kwam dit toen tegen, goedkoper en toch grotere remmen.

IMG_5558.jpg

Auto vorige week donderdag opgehaald, na laten kijken en direct op mijn naam laten zetten. Auto is in goede staat en rijd zeer lekker. Ben er helemaal blij mee.

[IR]http://i48.tinypic.com/2h51ekh.jpg[/IR]

De stipjes op de motorkap etc zijn regendruppels.

Status
Not open for further replies.
Back