Show je eigen auto #86

Status
Not open for further replies.

Dit staat op de site

Dit motormanagement systeem bleek in de handen van onze klanten te gevoelig. Wij hebben er velen ingebouwd zonder een enkel probleem, maar klanten kwamen geregeld terug met uiteenlopende storingen.

Daarom hebben wij besloten deze ECU niet meer te verkopen.

Als alternatief leveren wij u bij bestelling van deze ECU de U-EMS2.

Paar pics van de S3 met nieuwe velgen. Ben er echt super blij mee :W Staat nog beter dan ik had verwacht.

Nu nog naafkapjes scoren en achter een 10/15mm spoorverbreder :) Voor staan ze perfect in de wielkast.

538946.jpg

538949.jpg

538950.jpg

527934_3422514773362_1585000644_2639439_1033497209_n.jpg

Eindelijk die lelijke "oren" van me lip afgehaald!

Nu gauw de rest erop knallen en weer lekker rijden 8)

Paar pics van de S3 met nieuwe velgen. Ben er echt super blij mee :W Staat nog beter dan ik had verwacht.

Nu nog naafkapjes scoren en achter een 10/15mm spoorverbreder :) Voor staan ze perfect in de wielkast.

Zit er nou zo'n diepe groef in je remschijf??

Velgen onder die Polo staan bijzonder fraai Vissa, ik zou het doen!

Denk dat ik ze wel overneem, gelijk met de schroefset die eronder zit. Moet bij hem weg wegens gerommel met ze leasemaatschappij. Voor een habbekrats kan ik het overnemen.

Kijk ik wel welke mij beter bevallen, dan wordt de een de winterset en de ander de zomer. :P

538946.jpg

Staat echt goed! Op de één of andere manier straalt het in plaats van mooiheid, juist performance uit. :)

Die wielen staan zoals al gezegt erg goed en lekker racy. Welke wielen zijn dit als ik vragen mag?

Status
Not open for further replies.
Back