4x2
Vervoerhoer
De doorlAAD waarbij die zeker niet beperkend is, uitgaande van 2x50mm, zit op 76mm in het midden van de X.Volgens die gast van maxi performance zou juist een X-stuk tegen druk geven.
Hoe weet ik of ik de ideale door laat heb van X-stuk?
Ik gebruik een standaard katloze 325i uitlaat, dus meer tegen druk heb ik toch niet nodig.
Maar als de rest van de uitlAAD toch 2x45mm is zou ik 2 losse y-stukken van 50 naar 63 pakken en die aan elkaar lassen, als je dan later naar 2x50mm gaat heb je dat vast, de beperking in doorlAAD zou ik me qua vermogen niet druk om maken, het kan zelfs goed zijn dat het je qua vermogen onderin wel wat helpt.
Neemt niet weg dat de lambdasonde ook prima op 3 cilinders kan meten en dat ie het met een h-stuk ook prima moet doen, maar 1 van de 2 vormen zou ik dr wel tussen zetten (en als je het na gAAD rekenen zal het dr wel op neer komen dat zowel de x als de h ergens ruimschoots voorbij je bak horen te zitten)
Heb het bij mn 02 ook een keer uitgerekend (plaatje) en het leverde een merkbaar verschil op, hij was onderin de toeren wat sterker zonder dat ie bovenin merkbaar inleverde.