Show je eigen auto #81

Status
Not open for further replies.
Shit das aardig gek! Klinkt lullig maar wat kan je ermee? Je kunt echt gaan racen neem ik aan maarja dat loopt helemaal in de papieren? Of is dat je plan? Voor vrij rijden heb je dit toch niet nodig?
 
Uuhh wat je zegt is niet helemaal waar hoor misha.

Hele goede vriend van mij doet die cursussen voor de licentie incl examen voor Rensport school Zandvoort. Als je daar met een bakkie van 500 eu aan komt zetten dan gaat het er gewoon om hoe je daar mee omgaat en hoe je er mee stuurt. Puur om te kijken of je het spelletje snapt;)

Met een m3 gtr een rondje rijden heb je hem ook niet gelijk hoor....
 
Shit das aardig gek! Klinkt lullig maar wat kan je ermee? Je kunt echt gaan racen neem ik aan maarja dat loopt helemaal in de papieren? Of is dat je plan? Voor vrij rijden heb je dit toch niet nodig?

Mijn leven is een grote chaos, dus niet concrete plannen om te gaan racen waar je licentie voor nodig hebt (wel Time Attack, misschien DNRT als de budget er voor is). Mijn ging het erom om de grenzen van mij en mijn auto te leren kennen en die te verleggen, wat aardig gelukt was. Ook voor ervaring en extreem leuke tijd op zich, want ik ben al twee jaar lang niet meer op vakantie geweest (meteen deel van antwoord voor de belastingofficieren onder jullie :))

Uuhh wat je zegt is niet helemaal waar hoor misha.

Hele goede vriend van mij doet die cursussen voor de licentie incl examen voor Rensport school Zandvoort. Als je daar met een bakkie van 500 eu aan komt zetten dan gaat het er gewoon om hoe je daar mee omgaat en hoe je er mee stuurt. Puur om te kijken of je het spelletje snapt;)

Met een m3 gtr een rondje rijden heb je hem ook niet gelijk hoor....

True. Vereiste is wel dat je wel je auto zo veel mogelijk benut. Ze zeiden tegen mij vooraf dat ik zwaarder zou worden beoordeeld omdat mijn auto meer kan dan andere autos, waardoor ik nog wilder werd in grenzen opzoeken. Het is en blijft een feit dat je met seat diesel van 120 pk met setje toyo's betere lijnen kunt rijden en "tegen de grens aan" kunt rijden met veel minder moeite dan ik met "straatbanden".
 
Nou in "perfect circumstances", woon je in de buurt en heb je leuke & zuinige dieselauto. Dan moet het zeker lukken om binnen 2k te blijven.
 
HEB IK WEER!!!! :P

Zit ik in mn auto op mn collega te wachten die een broodje bij de Hema ging halen, ik de auto half op de stoep geparkeerd vlak voor de Coffee corner van de Hema.

BAM!!! rijd er zo ff één of andere halve zool in een scootmobiel achterop me terwijl ik gewoon stil stond :P

Edit: €742,- schade :P
 
HAHA scootmobiel was flink opgevoerd zeker? Met bull-bar fzo? :P


700 pietermannen, zijn geen grappen
 
:P nja hij reed met volle vaart (15km/h) en zat in zijn spiegel te kijken...

En daar stond mijn auto dus :P

Hij is links achterop gereden, achterlicht kapot, bumper beschadigd en spatscherm.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top