Show je eigen auto #81

Status
Not open for further replies.
Ben benieuwd wat hij bedoeld met het feit dat z'n dak niet netjes meer is? Laat het dan gewoon in de orginele kleur spuiten ipv het weg te stoppen onder folie? En wat boeit nou een plekje op een auto van x jaar oud? Beetje zonde van het geld imo

Kale plekjes van een schuurspons denk ik :) Want de vorige eigenaar heeft denk ik op die manier de vogel poep verwijderd...
 
Motor in de auto
DSC01114.JPG


En eruit
DSC01115.JPG


Allemaal losse zooi
DSC01179.JPG


DSC01180.JPG



Koppen uitdraaien compressie naar 10.8:1 en nog ff een plug bij de oliepomp en weer in elkaar. :)
 
Kale plekjes van een schuurspons denk ik :) Want de vorige eigenaar heeft denk ik op die manier de vogel poep verwijderd...

Dat is toch tot 90% strak/eruit te poetsen/polijsten? Ik zou me er echt niet druk om maken. Mooi het geld gebruiken voor alle andere plannen die je met je auto hebt:)
 
Jesse, supervette ding! Wil hem absoluut een keer in het echt zien! (Beetje besmet geraakt met VW virus door mijn maandenlange werk @ StickerDUMP).
 
Thanks guys!

Siep, valt opzich mee. 1915 is 2x en vorige winter gelijk heel veel spuitwerk etc gedaan. Ben blij dat ik em uit elkaar heb gehaald want er zaten wat dingetjes los die gezorgd hebben voor de lage oliedruk. Agh probeer 200pk uit een blok te halen wat standaard 30pk heeft, wil wel eens een moderne auto zien met 700% vermogenswinst waar niet veel aan gesleuteld hoeft te worden :P
 
Thanks guys!

Siep, valt opzich mee. 1915 is 2x en vorige winter gelijk heel veel spuitwerk etc gedaan. Ben blij dat ik em uit elkaar heb gehaald want er zaten wat dingetjes los die gezorgd hebben voor de lage oliedruk. Agh probeer 200pk uit een blok te halen wat standaard 30pk heeft, wil wel eens een moderne auto zien met 700% vermogenswinst waar niet veel aan gesleuteld hoeft te worden :P

Hmmm... Kever, VW, Veyron is soort van Kever... 7x1200 = 8400. Problem?
 
Enkele seconden beeld van mij gevonden!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=kTOylEAc7Rg&feature=player_embedded"]Prodrive Racecursus - oriëntatierit - YouTube[/ame]

Ik moest helemaal achteraan in de GT starten...
 
Lekker bezig Jesse! Kevers for the win 8)

De winter polo gaat morgen voor de keuring. Gisteren en vanavond lekker aan het beunen geweest :P Nieuwe remsegmenten achter, remslangen achter, schijven+blokken voor, nieuwe wissers voor en rondom winterbanden geplaatst + nog wat gelast aan de uitlaat en de remvloeistof vervangen. Als die in 1 keer goed gekeurd wordt staat de teller op +/- 500 euro inclusief aanschafprijs.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top