Show je eigen auto #81

Status
Not open for further replies.
Carbon folie is voor mij een no-go, aangezien het gewoon nep is. Slijp je dak eruit, en zet er een echt carbon dak in. :)

Dat is inderdaad het mooiste maar gaat voor mij een beetje te ver :)

Ik vind metallic zwart ook heel gaaf op mijn dak, alleen dat schijnt echt super snel vies te worden en zie je echt ALLES op. Vandaar de keuze voor een Carbon Wrap.
 
Ik snap dat het schandalig is , maar er worden gewoon geen bronnen meer gechecked...Iedereen wil de eerste zijn met nieuws.
 
Op ad.nl e.d. zie je tegenwoordig bizar veel spel/typfouten staan, puur omdat ze de eerste willen zijn. Daarna is het ineens weg :eek:
 
Carbon folie is voor mij een no-go, aangezien het gewoon nep is. Slijp je dak eruit, en zet er een echt carbon dak in. :)

+1
Sowieso omdat er over echt carbon natuurlijk ook nog een blanke laklaag zit valt het gewoon op dat het gewrapt is en dus fake.
 
Waarom niet gewoon spuiten dan? @Wesley

Ik ga vrijdag ff langs de Spuitboer om te vragen hoe duur een dakje is. Is netter dan folie denk ik zo :)

Alleen is Folie niet moeilijker bij te werken als er eventueel schade op komt...


+1
Sowieso omdat er over echt carbon natuurlijk ook nog een blanke laklaag zit valt het gewoon op dat het gewrapt is en dus fake.

Blanke lak is toch ook mogelijk over Wrap heen ? Je hebt verschillende "soorten wrap" dus dat is niet echt helemaal waar. Glanzed en Mat bijvoorbeeld.

Carbon hoeft ook niet altijd te glimmen dat is net hoe je het koopt, want je heb ook "echt" mat carbon.

+ mij boeit het niet helemaal of het fake of real is, als het maar netjes staat. Daarom wil ik dus ook waarschijnlijk voor metallic zwart gaan. Heb dat 1x gezien op een blauwe EK en vond het echt tof.

Maar dat is meer een persoonlijke smaak. :)
 
Last edited:
Ik bedoelde meer dat als je een carbon motorkap, deur, of spoiler etc. koopt dat daar hog blanke lak overheen zit. Dat weerspiegeld en juist daarom valt het op als je een motorkap carbon zou wrappen zonder blanke lak er overheen.
Verder doen wat je zelf wilt natuurlijk, jou auto en jou geld.
 
Laat dat dakje gewoon spuiten man, ik snap helemaal niet waarom iedereen tegenwoordig wrap wil, lijkt mij echt helemaal niks.
 
Ben benieuwd wat hij bedoeld met het feit dat z'n dak niet netjes meer is? Laat het dan gewoon in de orginele kleur spuiten ipv het weg te stoppen onder folie? En wat boeit nou een plekje op een auto van x jaar oud? Beetje zonde van het geld imo
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top