Show je eigen auto #81

Status
Not open for further replies.
Ik ben ook lekker bezig met m'n MK1. Van de winter gaat die uit elkaar voor een g60 blok waar de g-lader van af is en een Ihi turbo op is gezet. Remmen worden aangepast blok netjes gemaakt. Misschien zit er ook nog een uitdeuk en spuitbeurtje in :)

Zo ging die de garage in:
6rlriv.jpg


Zo staat die er bij na 2 daagjes:
2lroqp.jpg


Dit moet erin gaan :)
jts013.jpg
 
Binnekort ook opzoek naar weer een golfje :)
Audi gaat wss de deur uit.
En dan een goedkopere en wat kleinere woon-werk auto.
en dan winterproject erbij.

Zaterdag nog bij de garage geweest.
Wou er een nieuwe ecu in laten zetten maar is helemaal niet nodig oude is helemaal netjes gemaakt :).
 
Nice Golf Vin!

Ik krijg zoveel lovende comments op mijn pleisters dat ik denk dat ik ze voorlopig zo nog wel even laat :p
 
Danku :) Planning is van de zomer in een strakke en redelijk snelle MK1 te rijden, wil het lekker rustig aan doen weet nog niet erg veel over auto's. Dus alles lekker uitvinden en netjes maken. BBS rs'jes zijn nu al netjes maar gaan ook uit elkaar, komen strakkere banden op en misschien randen laten verkoperen (gewoon een gok of die mooi word) anders laten verchromen gelukkig is dat dan niet zo moeilijk meer :)

Ik heb na een tijdje zoeken een garagebox kunnen vinden 200m van huis dus daarin moet het gaan gebeuren.

Die pleisters zijn inderdaad vet Misha :D
 
Last edited:
Gisteren ook maar eens een auto opgehaald... :D

Was al een tijd op zoek naar een leuke E30...

Moet nog wel een hoop aan gebeuren, maar het begin is er :)

[ir]http://i41.tinypic.com/2v1rl2f.jpg[/ir]

En gelijk maar een beetje uit elkaar getrokken :D

[ir]http://i39.tinypic.com/2e304th.jpg[/ir]
 
Zojuist Machiel's verhaal op radio 538 in het kort :p en de dj's hadden geen goed woord voor mensen die racen op straat (heeft er vrij weinig mee te maken dacht ik zo, maar goed..)
 
Dat soort verhalen worden altijd mooi verdraaid naarmate het onder groter publiek komt... Beetje jammer. Maar wel tof dat het vanuit het niets ineens overal tevoorschijn komt:p
 
Ook bij Giel op 3FM. Machiel zn verhaal werd niet specifiek vermeld, maar wel dat Aegon gebruikt maakt van Facebook enz.
 
Ik vind het een mooi verhaal al met al!

White muscle? Die was niet erg duur toch? heb ook nog even getwijfeld, had al wat leuke specs dacht ik. Plannen met de wagen?
 
Danku :) Planning is van de zomer in een strakke en redelijk snelle MK1 te rijden, wil het lekker rustig aan doen weet nog niet erg veel over auto's. Dus alles lekker uitvinden en netjes maken. BBS rs'jes zijn nu al netjes maar gaan ook uit elkaar, komen strakkere banden op en misschien randen laten verkoperen (gewoon een gok of die mooi word) anders laten verchromen gelukkig is dat dan niet zo moeilijk meer :)

Ik vind die dikkere banden juist wel wat hebben eigenlijk. :)
Als je gaat verkoperen zou ik gewoon het hart doen..
 
Ook bij Giel op 3FM. Machiel zn verhaal werd niet specifiek vermeld, maar wel dat Aegon gebruikt maakt van Facebook enz.

Cool :)

Zaterdag was er een fotograaf v/d telegraaf langs geweest, wat foto's gemaakt en nu sta ik met mijn blije kop in de krant 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top