Show je eigen auto #81

Status
Not open for further replies.
Na een drukke tijd, toch nog wat aan de auto kunnen doen. De auto kwam zo terug van de straler:

IMG_0039.jpg


Nog een paar plekken die tevoorschijn zijn gekomen:

IMG_0040.jpg


IMG_0041.jpg


De dorpel aan de linkerkant zit er al in :D

IMG_0042.jpg


IMG_0043.jpg


Oja even het vermelden waard: De mensen die een golf 1 hebben en onderdelen willen bestellen bij www.golf1onderdelen.nl DOE HET NIET!! Ik heb daar een tijd terug voor een behoorlijk bedrag onderdelen besteld, maar helaas miste er één onderdeel. Ik heb nu al erg vaak contact proberen op te nemen maar de mensen vinden het schijnbaar prima geweest als zij hun geld hebben. Ik krijg nog niet eens een reactie terug :X
 
Na een drukke tijd, toch nog wat aan de auto kunnen doen. De auto kwam zo terug van de straler:

Goed bezig! Ze hebben 'm na het stralen gelijk in de primer/epoxy gezet? Hopelijk wel al het straalgrid goed weg gehaald uit alle hoekjes. Ik kreeg op m'n vorige stage plek wel eens werk terug van soort gelijke bedrijven, waar het grid gewoon meegespoten was.
 
Goed bezig! Ze hebben 'm na het stralen gelijk in de primer/epoxy gezet? Hopelijk wel al het straalgrid goed weg gehaald uit alle hoekjes. Ik kreeg op m'n vorige stage plek wel eens werk terug van soort gelijke bedrijven, waar het grid gewoon meegespoten was.

Hebben hem inderdaad gelijk in de epoxy gezet. Eerst het straalgrid grotendeels eraf geblazen en een paar keer de auto in de beugel rond gedraaid. Echt alles eruit krijgen wordt erg lastig, maar ze hebben hun best gedaan voor het spuiten :#
 
Na een drukke tijd, toch nog wat aan de auto kunnen doen. De auto kwam zo terug van de straler:

IMG_0039.jpg


Nog een paar plekken die tevoorschijn zijn gekomen:

IMG_0040.jpg


IMG_0041.jpg


De dorpel aan de linkerkant zit er al in :D

IMG_0042.jpg


IMG_0043.jpg


Oja even het vermelden waard: De mensen die een golf 1 hebben en onderdelen willen bestellen bij www.golf1onderdelen.nl DOE HET NIET!! Ik heb daar een tijd terug voor een behoorlijk bedrag onderdelen besteld, maar helaas miste er één onderdeel. Ik heb nu al erg vaak contact proberen op te nemen maar de mensen vinden het schijnbaar prima geweest als zij hun geld hebben. Ik krijg nog niet eens een reactie terug :X

Ik kan er wel ff langs gaan, bedrijf zit bij mn ouders in de straat. PM maar alsje er belang bij hebt
 
Niet echt een grote update maar vandaag carter schoongemaakt. Pluggen er weer in, lagers nagemeten en bijgewerkt. Oliepomphuis iets aangepast voor de bouten van de nokkenas. Allemaal kleine dingetjes die stiekem veel tijd vergen. Ook ff een Facom momentsleutel aangeschaft. Beter dan elke keer lenen :p.

Verlenging van de olieaanzuigbuis vastgelast. Zat los :X. Soldeer losgelaten?

DSC01184.JPG


Lagers ff alvast erin en markeren werkt wat makkelijker met de krukas erin leggen.

DSC01183.JPG
 
Oja even het vermelden waard: De mensen die een golf 1 hebben en onderdelen willen bestellen bij www.golf1onderdelen.nl DOE HET NIET!! Ik heb daar een tijd terug voor een behoorlijk bedrag onderdelen besteld, maar helaas miste er één onderdeel. Ik heb nu al erg vaak contact proberen op te nemen maar de mensen vinden het schijnbaar prima geweest als zij hun geld hebben. Ik krijg nog niet eens een reactie terug :X

Ik heb ook eventjes geleden ge-e-maild ivm deurrubbers, maar heb tot op heden nog niets mogen ontvangen. Beetje vreemd. Een hele tijd geleden heb ik gewoon m'n spulletjes gekregen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top