Show je eigen auto #75

Status
Not open for further replies.
Beetje kritiek kan hij dan wel verwachten, en zet zichzelf zo ook op een bepaalde manier hier neer en kan dus kritiek verwachten ;)!

Verder word er wel een beetje overdreven gereageerd hoor imo! Dikke bak hoor, helemaal met ''goeie'' velgen :~!
 
IMAG0155.jpg


Waar is je moeilijk rustige kapsel? :P:D!
 
Een klein beetje moeite doen is ook ver gezocht tegenwoordig hoor. Elke webbrowser heeft een spellingscontrole volgens mij dus zo moeilijk moet het niet zijn lijkt mij.

Kerel gebruikt ook nooit zinnen en wij moeten altijd maar uit zien te vinden wat hij bedoelt.

je onderschrift zegt dat je care cup leeg is, wat is dan je probleem?

verder ben ik het gewend hier, normaal met elkaar omgaan kunnen ze niet.


bedankt voor de mensen met normaale reacties (:
ben er ook heel erg blij mee ( ookal heb ik het niet zelf betaald ;) )
 
Een klein beetje moeite doen is ook ver gezocht tegenwoordig hoor. Elke webbrowser heeft een spellingscontrole volgens mij dus zo moeilijk moet het niet zijn lijkt mij.

Kerel gebruikt ook nooit zinnen en wij moeten altijd maar uit zien te vinden wat hij bedoelt.



:W

Iedereen die geattendeerd (<<spellingscontrole woord) wordt op zijn spelling roept dat hij dyslexie heeft omdat ze gewoon te beroerd zijn om het goed te doen.

Laten we weer auto's gaan posten.
 
Wel echt té mooi als je zo'n 5 serie van je ouders krijgt, echt baas als je daar mee aan komt zetten.
Maar zoals al een paar hebben gezegd zou ik voor dat geld toch iets veel leukers hebben gekocht.
Maar als je vader (grotendeels) beslist zou ik hier ook wel mee kunnen leven natuurlijk:+
 
wielen zijn al in 19" besteld :P

Ai dat is jammer, 19 inch is echt te klein onder de nieuwe 5!
Ben pas met hier thuis wezen kijken bij de bmw dealer en daar stond een 5 met 19 inch en dat leek echt klein gewoon... Ik was persoonlijk voor 20 gegaan, maarja het is niet mijn auto :P

Wel dik uiteraard! 8 versnellingen tiptronic is baasz
 
Zal wel de enige zijn maar vind die nieuwe 5 niet eens mooi 8P En nee totaal niet jaloers oid. Vind t e60 model een stuk dikker imo :) En zoals al meer gezegd had ik zelf wat anders gekozen -:-
 
Dat ben ik met je eens.. zo'n "vorig" model met een M-pakket was om te smullen.. deze voorkant wordt meer "7-serie" en die vond ik ook al oerlelijk.
Mooie vloeiende lijnen op die 5 en is het net of ze m van achteren naar voren hebben ontworpen en toen alleen het front nog ontworpen moest worden het vakantie was en de ontwerpers op vakantie gingen en de schoonmaker het af heeft gemaakt ofzo :+

edit: tegelijk @ Rocco
 
ik vind die 5 serie echt een gedrocht van een auto geworden.. Ongeacht van wie ie dan ook mag zijn, om die discussie voor te zijn.

Ik had lekker een 3 serie coupe ofzo gepakt. Ik snap niet waarom je als je nog op school zit een 5 deurs nodig hebt..
 
met M pakket idd erg netjes, ook in station vind ik hem goed te doen. vind de nieuwe 6 dan wel weer erg tegenvallen. zo stond hij laatst op de zaak:

02032011133.jpg

02032011134.jpg

02032011135.jpg
 
Mooi of niet, fijn rijden doet ie wel ;)

Ik heb laatst bij mn stage (bmw NL) een stukkie gereden in een nieuwe 528i, en dat was echt wel super goed. Zeker de automaat, voelt als dsg-techniek. Ding schakelt zo ontzettend goed!
 
Wallie heeft toch een keer uitgelegd waarom hij een 5 ging rijden? Omdat z'n vader dat graag wil (toch).
Maar met Mpakket had ik hem nog niet gezien. Maar zoals hij hierboven staat is ie echt wel dik!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top