Show je eigen auto #75

Status
Not open for further replies.
gt28 zal bovenin veel minder doen. als bijv een gt30
En veel porrie onderin is mayb leuk maar het sloopt veel meer.

Denk dat juist een later opspoelende turbo meer sloopeffect heeft vanwege het plotseling opkomende (hogere) koppel.
 
Vandaag stond er bij mij op school ook een nieuwe 5. Een sedan, met die 20inch wielen van BMW zelf. Erg dik. Alleen leek het totaal geen 20".

Ik zou wel voor de 20" gaan Wallie. Je bent nog jong ;)
 
Tja als je de brandstof zelf zou moeten betalen is t een makkelijke keus. maar als ik van mn pa een fun auto van 60000 mocht uitzoeken dan had ik wel een tweedehands rs4 gepakt ofiets dergelijks.. maja wel een auto waar je (later) iets aan hebt die bmw..

7 dagen per week kan ook geen kwaad, gezien je spelling.

Laat iemand met dyslexie gewoon lekker met rust... We pakken jou toch ook niet op je (onmerkbare) gebreken...
 
Tja als je de brandstof zelf zou moeten betalen is t een makkelijke keus. maar als ik van mn pa een fun auto van 60000 mocht uitzoeken dan had ik wel een tweedehands rs4 gepakt ofiets dergelijks.. maja wel een auto waar je (later) iets aan hebt die bmw..



Laat iemand met dyslexie gewoon lekker met rust... We pakken jou toch ook niet op je (onmerkbare) gebreken...

:D Dit hele forum heeft dyslexie volgens mij. Ik noem het gewoon dom/lui :D
 
Als je een directeurs auto wilt rijden, moet je ook als een directeur schrijven. Dat is dan weer mijn mening :+

Mooie auto.
 
Wij hebben hier al een hele boel turbo's gehad oa een gt28rs, een gt30 absoluut een lag van hier naar amsterdam op een 1.8t.voor een dagelijkse auto absoluut de ihi.wij hebben nu de ihi vf22 404 pk 542 nm.lag is te verwaarlozen,en het gaat gewoon bam jonge!!! Niet normaal hoeveel fun je hebt.
 
Laat iemand met dyslexie gewoon lekker met rust... We pakken jou toch ook niet op je (onmerkbare) gebreken...

Een klein beetje moeite doen is ook ver gezocht tegenwoordig hoor. Elke webbrowser heeft een spellingscontrole volgens mij dus zo moeilijk moet het niet zijn lijkt mij.

Kerel gebruikt ook nooit zinnen en wij moeten altijd maar uit zien te vinden wat hij bedoelt.

:D Dit hele forum heeft dyslexie volgens mij. Ik noem het gewoon dom/lui :D

:W

Iedereen die geattendeerd (<<spellingscontrole woord) word op zijn spelling roept dat hij dyslexie heeft omdat ze gewoon te beroerd zijn om het goed te doen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top