Show je eigen auto #75

Status
Not open for further replies.
doe ik ook zeker, stond nog geen 40 km op en ben al geflitst met 140 waar ik 120 mogt :+
snel me stinger er in bouwen :P
 
Even een vraagje.

Ik krijg net fanmail van het CJIB.
Ze zijn in Hillegom hier in de buurt bezig met wegwerkzaamheden, ik reed sávonds naar een vriend van me toe.
Reed een rontonde over nam vervolgens de normale baan voor doorgaand verkeer, (de 2 rijbanen zijn daar gesplits door een groenstrook) echter bleek het eenrichtingsverkeer te zijn(kwam me in ene een auto tegemoet)
Ik heb het bord dus gemist, en ben achteruit gereden toen ik de auto zag, vervolgens ben ik omgekeerd en heb ik een andere route genomen.

Nu krijg ik dus fanmail voor het negeren van een gesloten verklaring, of ik even 106 euro wil neertikken. Ik ben op dat moment niet staande gehouden, ik heb zelfs geen politie gezien... Volgens mij maak ik wel redelijk kans met een bezwaarschrift? Aangezien het geen opzet was en ik na enkele meters gekeerd ben
 
Agenten hebben arendsogen en liegen nooit :+ Hij/zij heeft een ambtseed afgelegd en jij legt het daarbij af. Toon aan dat dat bord er helemaal niet stond/staat met onomstotelijk bewijs en je maakt een kans..
Volgens mij moet er op de PV wel een reden staan waarom je niet staandegehouden bent..check ook ff flitsservice.nl die gasten hebben er veel verstand van :)
 
Een agent buiten dienst kan je ook een bon toesturen. Ik denk dat die auto die jou tegemoet kwam een agent was en dus niet de situatie vanaf jouw kant heeft kunnen zien.
 
Na t bord stond er gewoon, maar heb t gemist, ik ben ben direct terug gereden en ben gekeerd, er was dus geen opzet in het spel.

Ik probeer het wel gewoon, vind het fckn gaar dat ze me niet staande hebben gehouden, staat verder ook niets over in de beschikking
 
530d High Executive


komen trouwens wel nog 19" alpina's onder (:
deze wielen zijn egt tijdelijk

mooi als winterset toch?

lekker chippen dat hok, en 20" erop. ^^

2010_bmw_alpina_20b7_11_cd_gallery.jpg
 
wallie sr

en word 19", ik denk dat van 20 het rijgedrag kut word
heb met die 1 serie ook 18" gehad en dat reed gewoon niet lekker.

18 inch rijd niet fijn dus kies je maar voor 19?
 
wallie sr

en word 19", ik denk dat van 20 het rijgedrag kut word
heb met die 1 serie ook 18" gehad en dat reed gewoon niet lekker.

18 inch rijd niet fijn dus kies je maar voor 19?

beetje lezen? dat was een 1 serie die is kleinen he

dit is een nieuwe 5 die is wat groter he ;)
 
Heftig bezig Lieuwe!
Waarom btw een GT28RS? Heb een keer een rondje gedaan met zo'n ding maar vond hem te "piekerig" rijden. Spoolde lang niet zo snel op als een IHI(nummer ff kwijt).

Spullen allemaal in goed vertrouwen gekocht, zelf weinig research gedaan. Turbo is ook niet helemaal origineel, zal de specs nog eens navragen. Vorige eigenaar heeft veel know-how over diverse turbo VAG auto's. Hij beunt veel aan S/RS/R etc modellen. Waarom heb ik dit gekocht? Boost vanaf 2700/2800tpm dus weinig lag, compleet pakket, betaalbaar, genoeg vermogen voor daily :)
 
Spullen allemaal in goed vertrouwen gekocht, zelf weinig research gedaan. Turbo is ook niet helemaal origineel, zal de specs nog eens navragen. Vorige eigenaar heeft veel know-how over diverse turbo VAG auto's. Hij beunt veel aan S/RS/R etc modellen. Waarom heb ik dit gekocht? Boost vanaf 2700/2800tpm dus weinig lag, compleet pakket, betaalbaar, genoeg vermogen voor daily :)

Boostlag is gewoon een overdreven begrip.
Noem te gewoon je powerband.

gt28 zal bovenin veel minder doen. als bijv een gt30
En veel porrie onderin is mayb leuk maar het sloopt veel meer.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top