Show je eigen auto #75

Status
Not open for further replies.
Die uitklapdingen vind ik pauper, die gebruik ik nooit meer. Wel van die massieve.

21027.jpg


Deze krik heb k staan, extra lage en lange Omega 8)

Die heb ik ook.. super krik!
Kan zelfs een flink verlaagde e30 met 2 keer krikken op de bokjes zetten.
Onder het subframe en het diff.
 
Die heb ik ook.. super krik!
Kan zelfs een flink verlaagde e30 met 2 keer krikken op de bokjes zetten.
Onder het subframe en het diff.

Ik deze ook, verlengd en verlaagd.
Moest laatst de sprinter bus (beladen met groente en fruit) van mijn maatje fixen, maar sindsdien is die niet meer de oude |(
 
Op mijn werk die gewone Omega wel een paar keer gebruikt. Magic Lift werkt wel goed, maar onder belasting gaat dat ding langzaaaaam :)

Eindelijk weer wat progress @ mk1 :) Motor is bijna compleet dicht. Morgen laatste delen van versnellingsbak ophalen en afbouwen.

Vorige week nog wat goodies voor de S3 gekocht. Iets met Garrett, MTM en 4" buizen :P Binnenkort wel wat pics en meer info.
 
Negatief. Ook niet actief aan het verkopen. Ding brengt me nog steeds lekker cheap van a naar b :P

Het gaat btw om een GT28RS met MTM spruitstuk, RS2 wastegate, 4" downpipe, injectoren, ECU gechipt door JD en nog wat spullen.

Complete setup met buizenwerk etc erbij, komt ook van een S3 af. Behoorlijk plug&play iig. Wat kan ik verwachten? Piekvermogen van 360/370pk :P

Moet nog wel andere drijfstangen kopen en nog wat spullen. Rustig aan alles wat bij elkaar zoeken :)
 
Heftig bezig Lieuwe!
Waarom btw een GT28RS? Heb een keer een rondje gedaan met zo'n ding maar vond hem te "piekerig" rijden. Spoolde lang niet zo snel op als een IHI(nummer ff kwijt).
Zolang het geen daily is geeft het wel een hoge funfactor 8) maar qua drivability had mijn keuze naar de IHIVF34/TD05 gegaan.
Ook nog een leuke Haldex controller in de pijpleiding? :#
 
Nja mijn ervaring is anders. Was met een APR? downpipe, supersprint uitlaatlijn , FMIC, DV verplaatst, andere injectoren enz enz. Ik vond m niet lekker soepel rijden.. was wel dikke fun als je op het gas ging want dan kreeg je echt een lekkere duw.

hoe ist btw met je huis :#
 
:| AAArghhh, kutduitsers, nu al een Nederlandse brief terug ;(

Arne wanneer is dat gebeurd in duitsland ?
Als het goed is ook een keer geflitst in duitsland :P
Maar oom zegt dat die nog niks binnen heeft (was volgensmij in september ongeveer hadden net zijn nieuwe auto opgehaald in wolfsburg :P)
 
Nja mijn ervaring is anders. Was met een APR? downpipe, supersprint uitlaatlijn , FMIC, DV verplaatst, andere injectoren enz enz. Ik vond m niet lekker soepel rijden.. was wel dikke fun als je op het gas ging want dan kreeg je echt een lekkere duw.

hoe ist btw met je huis :#

Nog een paar weken... Ben ondertussen al bijna falliet na al die meubels kopen :D En zit nog steeds met die Ibiza die weg moet
 
Negatief. Ook niet actief aan het verkopen. Ding brengt me nog steeds lekker cheap van a naar b :P

Het gaat btw om een GT28RS met MTM spruitstuk, RS2 wastegate, 4" downpipe, injectoren, ECU gechipt door JD en nog wat spullen.

Complete setup met buizenwerk etc erbij, komt ook van een S3 af. Behoorlijk plug&play iig. Wat kan ik verwachten? Piekvermogen van 360/370pk :P

Moet nog wel andere drijfstangen kopen en nog wat spullen. Rustig aan alles wat bij elkaar zoeken :)

Wou net zeggen, stock drijfstangen gaan richting de sloop rond de 400 nm:P
Leuke setup! ik had alleen voor een gt30 gekozen alsje toch aan de drijfstangen gaat.
Alsje kan switchen zou ik dat zeker doen!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=SJ7ve1_2nUQ"]YouTube - Jetta 1.8T GT3071R Top Speed test. www.sporttune.com[/ame]

@ pieter: dat t kut reed komt door de software
 
Last edited:
Was gewoon een JD programma (volgens mij)? Magoed blijft persoonlijk.. ik heb liever vanaf +/-2.5k rpm vloeiend het vermogen er in dan vanaf 4.5k rpm ineens een duw (in een daily)

Mark die bij JD zit draaide voor z'n swap 468.8NM & 384.4pk @ standaard internals :X
Dat t heel bleef was een wonder :D

Nu heeft ie een fijn ander blokje 8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top