Show je eigen auto #75

Status
Not open for further replies.
Net even de Golf weer uitgelaten :W.

DSC00375klein.jpg


DSC00378.jpg


DSC00388.jpg


DSC00390.jpg


Wie zou deze laatste even recht kunnen zetten?
 
Last edited:
Idd een gaaf ding Michel! Alleen zou ik er wel andere wielen onder hangen. Vind die ATS Classics niet meer zo mooi, en vooral te klein.
 
Net even de Golf weer uitgelaten :W.

DSC00375klein.jpg


DSC00378.jpg


DSC00388.jpg


DSC00390.jpg


Wie zou deze laatste even recht kunnen zetten?

Mooi golfje!
Velgen staan goed..

Heb nog een nieuwe einddemper liggen van Bosal voor een golf 1.. ziet er iets sportiever uit maar geen tering herrie :P
Als je interesse hebt stuur maar een PM..
 
Iemand die nog een zaakje weet waar je goedkoop een krik/as steunen etc. ?
Beetje goedkoop en redelijke kwaliteit..
 
ik geloof je van Carpoint een setje van 2 assteunen en een krik kunt krijgen.
zijn wel redelijke dingen voor niet al teveel geld.

waar deze verkrijgbaar zijn weet ik niet direct, ik gok op Heuts/Halfords/Brezan of andere automaterialenzaak.
 
Gister nog even naar Time Attack geweest, heb Maykel nog even de hand geschud, en heb Machiel nog in actie gezien in zijn bloedsnelle Civic. :W
 
Vet! Hij heeft het dus toch nog gehaald? Ben benieuwd naar tijden etc! :D

1e plaats in mijn klasse, met een tijd van 2.07 :W Had alleen erg veel overstuur en het was mijn eerste keer op het circuit :D

Ik heb gister alleen Marco en Pikehead even gesproken...
 

Zo de tering! Nice!


edit:

Heb deze aanbieding een tijdje geleden gekocht en vandaag was de grote dag! Liep uit op een drama! Meerderheid van de bezoekers heeft niet kunnen rijden wegens waardeloze organisatie. Ferrari en Lambo reden niet en was vechten voor een plekje in de Porsche of de Audi. Na een paar uur tevergeefs te hebben gewacht teleurgesteld huiswaarts gekeerd.

Zelfde verhaal als Rutger en Koen hier. 4u wachten, om dan te horen te krijgen dat het er waarschijnlijk niet meer van ging komen. Organisatie is echt slecht! Overigens inderdaad geen VIP ontvangst of camera gezien, maar 2 wagens beschikbaar voor circuit (officieel wegens verzekering, echte reden gok ik omdat ze overboekt waren). Ik heb vlak na mijn reservering gemaild om te melden dat er al een ander event die dag was, maar dit hebben ze blijkbaar gewoon genegeerd, ...

Overigens wel leuk om een dagje aan de nurburgring te vertoeven, je ziet niet elke dag 100-en supercars bij elkaar ...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top