4x2
Vervoerhoer
Eerst kijken of de moer op de flens wel vast zit en zolang ie niet echt druppelt zou ik dr persoonlijk vanaf blijven, het is een hoop werk voor iets wat niet zo heel erg boeit.M'n bmw lekt wat bij de flens waar de aandrijfas de bak in gaat, volgens mij kan je gewoon de as loskoppelen, flens eruit en nieuwe keerring erin beuken.
Schat zomaar dat het eerder zoiets is:
uitlaat los > hitteschilden los > hanglager los > verstelmoer aandrijfas los > bouten hardyschijf los > aandrijfas naar achteren duwen/aan de kant rammen > hopen dat je de flens loskrijgt (bij die van mij heb je dr een hele dunne en lange dop 30 voor nodig) > keerring dr uit wippen > nieuwe keerring dr in op een net iets andere plek (ivm inslijten) > bende weer in elkaar met (afdichtende dacht ik) loctite op de spiebanen en moer van de flens.
Waarbij je de bouten van de hardyschijf weer vast moet zetten op de juiste manier en het hanglager de juiste voorspanning moet geven.
Weet je trouwens zeker dat ie op die keerring lekt en niet die van het schakelasje ?