Show je eigen auto #75

Status
Not open for further replies.
Neem me niet kwalijk :P.. Ik meende altijd dat ze stnd onder de csl zaten... Beurtje deed stiekem wel een beetje pijn he :P?
edit: Ik zit er wel over te zeiken, maar aan de andere kant weet je dat onderhoud bij zon bak nu eenmaal niet goedkoop is..
 
Valt wel mee, die skyline maakt ook een behoorlijk kabaal... Die van mij zit iniedergeval dik onder de 98db.

@ Björn, Skyline :W

Die Skyline zat helemaal in de racestikkers, maar zoals gezien wordt een auto daar niet sneller van. :+
 
Tijd om gauw nog 's terug te gaan :)

07072010tf0048.jpg


CIMG4609%20%5b1024x768%5d.JPG


CIMG4622%20%5b1024x768%5d.JPG
 
Kut, reed gister op de snelweg, opeens een tik tegen de voorbumper, wrs een steentje. Kijk ik vanochtend, precies tegen m'n koplamp en een mooi gat erin:+...
 
Het was mooi poetsweer vandaag. Fijn gebruik van gemaakt, en nu is de auto eindelijk hologram vrij:)

[IR]http://i56.tinypic.com/ek29du.jpg[/IR]
 
reed vandaag vanuit vriezenveen terug naar adam, langs deventer ed... naast snelweg stond een porsche dealer, die heel wat race auto's buiten had staan... waaronder GT2's


iemand enig idee welke dealer ik bedoel? had er graag foto's van genomen (helaas kon ik er toen al niet meer vanag)
 
Neem me niet kwalijk :P.. Ik meende altijd dat ze stnd onder de csl zaten... Beurtje deed stiekem wel een beetje pijn he :P?
edit: Ik zit er wel over te zeiken, maar aan de andere kant weet je dat onderhoud bij zon bak nu eenmaal niet goedkoop is..

ales behalve dat:P Zonder moeite door de apk, verder alleen olie en filters vervangen, verder valt het allemaal wel mee qua onderhoud.

M badge heb ik er idd afgehaald, houdk niet zo van:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top