Show je eigen auto #75

Status
Not open for further replies.
Lekker bezig Jes-R. Ben wel benieuwd naar het totaal plaatje. Daar wil ik dan ook wel wat plaatjes van schieten :W
 
reed vandaag vanuit vriezenveen terug naar adam, langs deventer ed... naast snelweg stond een porsche dealer, die heel wat race auto's buiten had staan... waaronder GT2's


iemand enig idee welke dealer ik bedoel? had er graag foto's van genomen (helaas kon ik er toen al niet meer vanag)

Lammertink denk ik? Heeft vaak mooi spul buiten staan, en doet onderhoud voor de auto's van Snellers.

porsche.png


Heeft ook een eigen raceteam enzovoorts, denk dat die autos buiten stonden: http://www.lammertinkracing.nl/

Wat heb je btw in vriezenveen gedaan, toch geen auto gekocht bij Abbink hé? :X:D
 
Net ff bezig geweest met mn golfje, poging gedaan de 4kanaals die er in lag werkend te krijgen, doet het wel maar moet de remote opnieuw trekken, kan ik er meteen een front lijn bij leggen.

Was weer een fijne wirwar achter de radio, hoop gevloek later is de helft verdwenen :P
 
Zòh, mijn slopel corsa ook verkocht:W Nog ff 1,5 week in karren en dan eindelijk in NL opzoek naar een dikke auto 8)
 
Lammertink denk ik? Heeft vaak mooi spul buiten staan, en doet onderhoud voor de auto's van Snellers.

porsche.png


Heeft ook een eigen raceteam enzovoorts, denk dat die autos buiten stonden: http://www.lammertinkracing.nl/

Wat heb je btw in vriezenveen gedaan, toch geen auto gekocht bij Abbink hé? :X:D

wahahaha jah, was ff bij abbink... nog leuk moment met hem gehad...


ik kijken naar auto, hij erbij... jah is super mooie auto.. apk/lage km stand ect ect..

km stand stond op 130.000.... toen liep hij weg, en ging ik auto inspecteren... en vond toen een kaartje van garage, die ze erbij doen bij vervangen van distrubutie riem.

2004 distru vervangen bij 139.000...

ook echt ff op gewezen, hij vond 't maar raar en wou 500 van prijs af doen... was weer lange rit voor niks.

die porsche dealer is het idd, ga er volgende keer echt vanaf.. stonden GT2's buiten, en die vind ik echt helemaal super :W
 
Idd.. Maar daar kom je grotendeels GT3/RSR tegen.

Die GT2 met driehoekjes in de vleugel kom je niet zo druk tegen
 
Vinnie jij weet wel waar dat is toch :P ?
Niet zo heel ver weg ;)

Edit:
deze is ook wel mooi gelukt vind ik.
[Ir]http://i1131.photobucket.com/albums/m556/leeon1/golf%201/IMG_4551.jpg[/Ir]
 
Last edited by a moderator:
nee heb werkelijk waar geen idee waar het is :D
waar moet ik dat van weten dan?


check fotografie topic..
heb die foto even aangepast voor je
 
Aarle-Rixtel, Stiphout is dichterbij mij dan bij Vinnie :P Maar nee, ik ken het ook niet.

Kom je uit de buurt dan ?
 
Ja oke maar denk kent die wel is niet zo heel ver :P
Helmond ;)
Kasteel Croy ken je toch wel als beek en donkenaar :P (of gemert)
 
Nee ken wel de Croyse Hoeve of zoiets ? Iig daar is ons mam ooit geweest ;)

Helmond, daar werk ik ! Heb je mooie auto toch nog nooit gezien

Kom zelf uit Gemert idd.
 
Op deze foto daar rechts tussen de bomen door is crooyse hoeve
(restaurant)
Scooterzaak toch ? Welke ?
Hij rijd ook niet zo heel vaak rond hoor in helmond, woon flakbij het werk enz.
IMG_4553.jpg
 
Vandaag even langs de BMW 7 serie jaarmeeting bij Ekris in Veenendaal. Ja, het 7 serie forum. Langs 3 series meetingen ga ik niet. Je mag zelf bedenken waarom.

08.jpg


10.jpg


12.jpg


Foto's van andere BMW's in het auto gespot topic.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top