Show je eigen auto #75

Status
Not open for further replies.
Dat ik aarle rixtel zei was ook naar aanleiding dat jij aarle rixtel OF stiphout zei ;)
maar echt een mooie mk1 iig!
 
.....

Wat foto's altijd leuk.
E30 met de 16inch die lullie misschien nog niet hadden gezien, wil alleen nog zwarte emblemen dit is net niks, iemand ruilen? of een goedkoop adresje?

P1040828.jpg
..

Zie er goed uit. Wat voor breedte/hoogte verhouding is die band nu?
 
Staan idd goed 8) Maja stonden die 15" ook vond ik :W

Mocht je dat ding ooit weg doen, geef mij een gil:#
 
Hoorde laatst al zoiets bij dpd

Tja helaas wel mja beter als na de klote'n gaan.


Lekker bezig Jurjen! :W Zijn rode BBS emblemen niet wat? Lijkt me ook wel mooi staan :)

Schenk jij mij zo'n set kijk ik als het tof staat:P Eerst maar eens zwarte opscharrelen!


Zie er goed uit. Wat voor breedte/hoogte verhouding is die band nu?

Nou, de wielen zijn 8,5 en 9,5.
Op de voorwielen ligt 195/45-16, achterop als ik me niet vergis 205/45-16.
Misschien nog een keertje een centimetertje omlaag:)


Staan idd goed 8) Maja stonden die 15" ook vond ik :W

Mocht je dat ding ooit weg doen, geef mij een gil:#

Neh 15inch stond net niet vind ik, ging niet voor niks naar 16inch, toen echt mazzel gehad volgens mij want 16 inch in 4x100 in goede maten zijn er amper?

Heb je het geld er voor over wat ie waard is dan?

Ooit ooit komt er een E30 M3, maar wil er eerst binnekort eens in rijden, en kijken als die snelle 4pitter mij bevalt. Wat me ook leuk lijkt is er 1 voor weinig kopen met motorschade en er dan een andere motor inhangen!
 
Heeft iemand toevallig nog de terror pics van een forummer die z'n clio op een verkeersbord parkeert? Er stond me iets bij van paaltjes door de auto heen enzo.
 
Mooi ding :)
Op hoeveel zit je nou op de wielen ?
Wat voor wielen heb je er nou onder ? Zag laatst dat je je andere verkocht had op cch.
 
Breedsetje opgehaald. Geruild tegen mn eigen plus 150 bijgelegd. Beide in ongeveer in dezelfde staat. Kwam er wel achter dat mijn oude immitatie velgen waren uit italy, deze die ik nu heb zijn echte en dus gesmeed. Kon het in het rijden volgens mij wel iets rijden, stuurt strakker en het lijkt of ie wat harder trekt maar kan natuurlijk ook tussen de oren zitten.

Ben in ieder geval blij, staat een stuk dikker!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top