Show je eigen auto #75

Status
Not open for further replies.
@ leeon : Ben 1x op de bank geweest, maar dat was met een lagere turbo druk. Had toen 136whp. Nu draait 'ie 0.2 bar meer en heb ik nog wat kleine dingen aangepast. Verwacht nu rond de 155whp te hebben.

Dit zijn Advan ARS velgen 14''. Onder een import bak moeten natuurlijk ook echt japanse velgen zitten ;)
 
zal best afgaan denks:W Blijf het toffe wagentjes vinden!

Hoe zit het met betrouwbaarheid van die dingen?
 
Zo staat die er nou even bij :P
IMG_4571.jpg

IMG_4567.jpg

Bijna klaar :)
 
Waarom hoop je dat ?
Wel gespoten lak liet los.

Voor een nette prijs mag alles weg toch ;)

Edit:
Gister ander setje bumpers wezen halen zag er op het oog stuk beter uit als de mijne.
Zitten GVD van de achterbumper de strips vast geplakt/gelijmd bovenste met dubbelzijdige tape.
En onderste ligt nou in 3 stukje waarvan 2 stukjes nog op de bumper die je er niet afkrijgt.
 
Gewoon busje mat zwart.
Die kutbumper zie je nog liggen op de achtergrond :P

Idd eigenlijk wel en dan op poster laten drukken :) voor later.
Ben geen held met een camera :P
 
Bumpers moet je gewoon opschuren met een schuurspons en groenezeep. Dan houdt je de structuur erin en dan gewoon inderdaad met matzwart spuiten. Heb ik ook gedaan bij mijn bumpers en steenslag beschermers
 
Zit ik gister tegen een collega op te scheppen dat ik al 30K km probleemloos heb gereden in mn starlet, gaat hij sinds gistermiddag opeens onwijs sputteren en stotteren bij een koude start 8P

Ik dacht zelf aan bougi's, ontsteking, of ev. benz filter. Iemand nog andere (bekende) kwalen voor die auto?
 
Ja, waren wel wat kopers. Maar je weet hoe dat gaat met die mensen die geen geld hebben, iets in willen ruilen, van de andere kant van ned moeten komen.

En er in rijden is altijd een genot, ook leuk zijn de complimenten die je krijgt van de mensen die er wat meer verstand van hebben. Die wat verder kijken dan de e36's van ali kabali.

Winters mooi schorsen en zomers genieten.
 
Zit ik gister tegen een collega op te scheppen dat ik al 30K km probleemloos heb gereden in mn starlet, gaat hij sinds gistermiddag opeens onwijs sputteren en stotteren bij een koude start 8P

Ik dacht zelf aan bougi's, ontsteking, of ev. benz filter. Iemand nog andere (bekende) kwalen voor die auto?

Electrische choke?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top