Show je eigen auto #61

Status
Not open for further replies.
Heerlijk dat sneeuw met een 325 rwd 8)

gister op een grote parkeerplaats goed vermaakt!
maar gister ochtend was het nog drama. met zomerbanden kon je echt niet weg in 10 cm hoog sneeuw :p
Jaa gaat wel maar met koude motor en dan volgas gaan gassen in de sneeuw :p Niet echt lekker voor je blok!
 
Heb enkel dat ik hem in zijn 2 kan zetten verder ken ik er niks mee :p (wat dus ook niet echt helpt.)

Daarom gaat hij ook weg. ik wil graag weer een handbak 8)
 
Mijn pa had net een andere auto gekocht, maand geleden. Een mercedes automaat. Uit 97. 230 diesel volgens mij, zon grote sloep haha. Hij ging ook al alle kanten op met dat ding gister. Moet elke dag 100km rijden voor t werk. Vanochtend gewoon weer gegaan, die hard!
 
Mijn pa is vanmorgen vanuit Noord-Holland naar België vertrokken.... Gekkenwerk. :p

07:00 uur in de auto en om 12:30 belde hij op dat hij in de file stond net in België. :X
 
Mijn pa is vanmorgen vanuit Noord-Holland naar België vertrokken.... Gekkenwerk. :p

07:00 uur in de auto en om 12:30 belde hij op dat hij in de file stond net in België. :X

Een vriend van mij moest vanuit Zeeuws Vlaanderen naar ergens in de buurt van Utrecht. Dan moet je dus langs Antwerpen...

9 uur voor dat retourtje :X Kettingbotsing op ring Antwerpen, vrachtwagen overdwars en gekanteld op de alternatieve route (tolweg) dus ALLES moest door centrum Antwerpen. Schijnt echt een chaos te zijn geweest aangezien er in Belgie ook niet gestrooid was :D Bussen die niet meer kunnen remmen en zo het kruispunt opglijden dat al helemaal vol stond met auto's, dat soort situaties :+

Heb trouwens vanaf hier mooi uitzicht op de A13 (zit in Delft) en ik zie al dat het richting Rotterdam helemaal vast staat :p
 
Haha, ja me pa zit nu bij de grens op de terugweg hoor ik net toevallig. :p


Hoop dat ik morgen een beetje fatsoenlijk naar Culemborg kan rijden. :p
En weer terug natuurlijk, met die Volvo. :p
 
mjah, eerst maar is zien te halen, t is in ieder geval mn doel!

True, zijn daar nog verdere interne aanpassingen voor nodig ?



Jij heb moeten sparen voor deze dagen met zo'n bak! :p

Ik kon vanmorgen niet normaal meer weg rijden. Het sneeuw was zo hoog (of de auto zo laag) dat me auto in een sneeuwschuiver veranderden :#

Hehe,

Ik heb moeite met drempels, moet langzaam omdat ik anders me bumper achterin kan gooien maar te langzaam en ik kom er niet op hier in de buurt :p
 
Haha echt kut is dat he.
Gister stond ik in tilburg vast. Moest een brug oprijden wat niet helemaal lukte.
Was m'n auto aan het duwen terwijl die in ze 3 stationair draaide :#
 
Een vriend van mij moest vanuit Zeeuws Vlaanderen naar ergens in de buurt van Utrecht. Dan moet je dus langs Antwerpen...

9 uur voor dat retourtje :X Kettingbotsing op ring Antwerpen, vrachtwagen overdwars en gekanteld op de alternatieve route (tolweg) dus ALLES moest door centrum Antwerpen. Schijnt echt een chaos te zijn geweest aangezien er in Belgie ook niet gestrooid was :D Bussen die niet meer kunnen remmen en zo het kruispunt opglijden dat al helemaal vol stond met auto's, dat soort situaties :+

Heb trouwens vanaf hier mooi uitzicht op de A13 (zit in Delft) en ik zie al dat het richting Rotterdam helemaal vast staat :p

Ik ben van Antwerpen en kan u zeggen dat dit redelijk correct is :p
Gisteren uren gereden voor kleine afstanden af te leggen.
Gewoon te belachelijk om waar te zijn.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top