Show je eigen auto #61

Status
Not open for further replies.
En zonder recirculatie loopt je blok alleen te rijk met gas loslaten.
Ik rij gewoon met een blow off, terwijl ik ook met recirc. zou moeten rijden.
heb r weinig last van
 
Hoort ze niet.. of iig bijna niet.. en is idd vervanging.. maaaaaaaaaaaaarrrrrrrr die van bijv. Forge blijven wat langer heel dan de originele membraamdingetjes
 
3,2 ltr m3 blok inderdaad.

heb er zelf ook over gedacht, de 3.0 dan wel.
maar dan koop ik liever een originele m3.
 
Alles van Folkert is toch al m3(hij noemt het m-tech:+), zijn weinig dingen waaraan je kunt zien dat het geen originele m3 is dan. Zullen ook weinig m3's zijn die zoveel opties hebben.(He, wat gek!:+)
 
Alles van Folkert is toch al m3(hij noemt het m-tech:+), zijn weinig dingen waaraan je kunt zien dat het geen originele m3 is dan. Zullen ook weinig m3's zijn die zoveel opties hebben.(He, wat gek!:+)

BMW noemt het M-Tech(nik) hoor, niet ik.

Een M3 heeft gewoon alle M-Tech spullen factory fitted, op andere auto's kon je het als optie (fabrieksaf of via retrofit) ook krijgen.

Dus wat dat betreft is het enige echt unieke van een M3 de motor en de M3 badges.

Alleen mijn skirts zijn niet de M variant, maar gek genoeg monteerde BMW deze wel weer op de M3 sedan.

S50B32 is inderdaad het Euro M3 3.2 blok. Maar als dat al gaat gebeuren is het niet op korte termijn, tenzij ik me blok in de soep draai. Een M54B30 is ook een hele leuke motor. Wat meer in de lijn van de 328.

Tellerbak is het enige M-logo onderdeel wat niet in mijn auto zit. De schaalverdeling is anders en ik heb geen aansluiting voor de olietemp meter. Daarnaast is de M tellerbak nooit uitgevoerd met de latere korte naalden.
En waar het M logo staat zit bij mij het traction control lampje. Dus ik houd gewoon de originele teller.
 
Mja, ding van jou gaat ook nooit meer weg toch? Gewoon levenslang project8)

Tenzij ik echt ineens een complete change of heart krijg is het inderdaad de bedoeling deze auto nog heel lang te houden.

Leuk om dan een oude BMW te hebben waar alle mogelijk opties (en meer) in zit.

Nu bijvoorbeeld een oude 6 vinden met alles erop en eraan gaat je niet lukken. Omdat de e36 nog niet echt oud is en de onderdelen nu nog meer dan genoeg op voorraad zijn, is het nu een kwestie van alles pakken. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top