Show je eigen auto #61

Status
Not open for further replies.
Afhankelijk bij welke verzekeraar hij verzekerd is kan dit geclaimd worden zonder terugval van de no-claim korting/svj. Als dit niet geregeld is zal het lastig worden om iemand aansprakelijk te stellen. Waarborgfonds en dergelijke kan vergeten worden omdat er geen schade met een auto is geweest.
 
:D8P

Hoe fucking veel versteviging/stijfheid moet je wel niet in dat hok aanbrengen joh :p

Del sol staat nou niet bekend om zijn stijfheid. Dan moet je de 1ste generatie crx hebben. Normaal met 2 veerpootbruggen is het al mooi genoeg. Maar mijn fetisch voor goodie's is uit de hand gelopen :p.
+ dat ik bij deze een hele leuke korting krijg :W. En de eerste in nederland ben die het op zijn del sol heeft.
 
Die wagen zit onderhand 2 klasses hoger qua motorrijtuigenbelasting aan extra gewicht, de tandjes.
 
Zo wat een ijsbaan,
gleed met de alfa rechtdoor ipv rechtaf zo op een vrouw haar mondeo:+
Gelukkig geen schade te zien
 
Vanochtend ging ik ook lekker glijden met de 325 :p
Was echt gewoon nog nergens gestrooid!

Echt gevaarlijk ik ging ook overal glijden terwel ik niet eens stuurde :p.
winterbanden zijn miss toch wel handig :p
 
ff vraagje, een vriend van mij heeft zijn auto total los gereden bij aanrijding met een vos... hij is wa-casco verzekerd... maar waar kan hij dit het best op verhalen? is er een mogelijkheid om de gemeente/landbeheerder aansprakelijk te stellen, of word het gewoon verzekeringswerk? iemand ervaring mee

er moeten ook bewijzen zijn dat het met een dier is geweest, zou meteen wat fotos maken enz, bloed willen ze zien:p Anders kunnen ze best moeilijk gaan doen:)
 
Foto'tje :#

10ml8hi.jpg
 
Afhankelijk bij welke verzekeraar hij verzekerd is kan dit geclaimd worden zonder terugval van de no-claim korting/svj. Als dit niet geregeld is zal het lastig worden om iemand aansprakelijk te stellen. Waarborgfonds en dergelijke kan vergeten worden omdat er geen schade met een auto is geweest.

Zulk soort verhalen zijn altijd kloten, aangezien hij verzekerd is voor wildschade, alleen hij zelf is uitgeweken en zijn auto tegen de boom aan heeft gezet wat ze dan weer niet willen vergoeden (mischien dat het zo gegaan is? zeg het ff als voorbeeld)

Altijd kut zulke dingen, je wordt er nooit beter van.
 
Erwin, mooi gelukt zie ik.
Je hebt me op een goed idee gebracht, als ik de sol ooit af heb. Een mooie foto op canvas laten afdrukken :W.
 
Zulk soort verhalen zijn altijd kloten, aangezien hij verzekerd is voor wildschade, alleen hij zelf is uitgeweken en zijn auto tegen de boom aan heeft gezet wat ze dan weer niet willen vergoeden (mischien dat het zo gegaan is? zeg het ff als voorbeeld)

Altijd kut zulke dingen, je wordt er nooit beter van.

foto's/getuigen zat + politie erbij... beest is op 1 of ander manier tussen de wielen gekomen, kon niet meer bijsturen/remmen niks... is daarna over betonne blokken geschoven en op ander weg helft beland...

schade is erg groot, 2 voorste velgen er helemaal af, blok zal ook goed stuk zijn (carterpan iig wel)... volgens telefoonmedewerker is hij gewoon verzekerd en zal er na taxatie uitgekeerd worden.


verder net de stoep gruwelijk hard geraakt met me auto :p, gelukkig oude velgen eronder... ik schreeuw trouwens altijd ABS is troep, na vandaag ben ik om... jammer genoeg heb ik geen tca. maar straatje keren is nou zo gebeurd :W laat maar verder sneeuwen.
 
Hehe, ik ging vandaag ook een stukje rechtdoor in de laatste bocht voor m'n werk :p Had het wel ook verwacht en ik was er op bedacht, klopt wel wat je ziet bij die slipcursussen dat de koppeling intrappen dan helpt :p

Oja, en willen vertrekken bij het stoplicht, koppeling op laten komen, beetje gas erbij.. Hee ik blijf staan :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top