niet meer dan voor een e90 320d 163pk (waar de D3 op gebaseerd is) met M-pack en vergelijkbare km's en optielijst.Goed dik! wat betaal je daar nou voor als ik vrage mag?
nee,de D3 is op basis van een 320d.Gvd zeg die D3 :W
Maar is het nu in basis een 330d neem ik aan? Geen 320 toch?
nee,de D3 is op basis van een 320d.
er zit dus ook gewoon een 2.0 diesel blok in getuned door alpina.
onder meer door:
-grotere garret turbo
-grotere intercooler
-335d injectoren
-sterkere koppeling
-sterkere zuigers
-andere coulasse
-groter uitlaatspruitstuk
-uitlaatlijn
en niet onbelangrijk : 330i remmen
het motorkarakter is met deze aanpassingen aanzienlijk veranderd,
en heb je echt niet nog het gevoel dat je met een diesel op weg bent,
het vermogen blijft echt (lineair) opbouwen tot 4500rpm!pas na 5k is het beste er wel vanaf.
om ermee te knallOn moet je eigenlijk rijden als met een benzine,tis echt een hoogtoerige motor (voor een diesel althans)Super vet ding die e90, had had ik liever een 330i e92 gezien
Vind vierdeurs echt minder en dat het een diesel is vind ik ook minder, al zou het prima vlammen!
Haha echt kut is dat he.
Gister stond ik in tilburg vast. Moest een brug oprijden wat niet helemaal lukte.
Was m'n auto aan het duwen terwijl die in ze 3 stationair draaide :#
kan je diesel stationeer laten lopen in zijn versnelling?
Als het wel wat word moet er ook zeker een ander blok in. Moet dan alleen gaan uit zoeken wat er in past. Wil graag een iets moderner blok er in met een turbo. Dacht zelf ook aan een 1.9....
Ook had ik ergens gelezen dat er een golf 3 dashboard in past? Maar dat zoek ik allemaal wel uit als ik dat ding heb....